۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۸۶۴۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

رسانه‌ها در تحکیم همدلی و انسجام جامعه نقش‌آفرین هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که ملت ایران همواره با تبعیت پذیری از ولایت فقیه و با حفظ همدلی و هماهنگی توانسته‌ از فراز و نشیب‌های پیش روی انقلاب اسلامی با موفقیت عبور کنند، گفت: رسانه‌ها در تحکیم همدلی و انسجام جامعه نقش‌آفرین هستند.
رسانه ها حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان این که حفظ و حراست از وحدت و یکپارچگی وظیفه مردم و مسؤولان است، بیان داشت: مهم ترین وظیفه رسانه ها ایجاد همدلی و انسجام در جامعه است.

وی با اشاره به نقش صداوسیما و رسانه ها به عنوان متولى این مسأله در تحقق آرمان هاى فرهنگى و ارتقا بینش دینى ابراز داشت: رسالت صدا و سیما و رسانه ها در اشاعه و نشر فرهنگ اسلامی و دینی غیر قابل انکار و دارای اهمیت است.

حجت الاسلام  مهدوی با اشاره به مسؤولیت سنگین رسانه ها، مطبوعات، گروه ها و افراد تأثیرگذار برای حفظ آرامش روانی مردم، تأکید کرد: شرایط کنونی کشور بسیار آرام و روحیه مردم مستحکم است؛ همچنین مسؤولان، نخبگان سیاسی، فرهنگی، فعالان مطبوعات و رسانه های مجازی نباید به گونه ای سخن بگویند و یا مطلبی منتشر کنند که القای نبود آرامش و دو دستگی در کشور شود.

وی هدف از این بازدید را قدرشناسی از زحمات صدا و سیمای استان عنوان کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است که رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نشریات نقش مهمی در هدایت افکار عمومی دارند.

حجت الاسلام  مهدوی بیان داشت: با توجه به نوع رفتار و تغییر رویه‌ای که دشمنان داده‌اند و جنگ نرمی که در مقابله با ارزش‌های ما به راه انداخته‌اند، رسانه ها باید متناسب با آنها و در جهت خنثی کردن این نقشه دشمنان قدم بردارند.

گفتنی است، در ادامه این دیدار کمری، مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان گفت: مهم ترین رویکرد رسانه ملی تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد روحیه امید به زندگی و تبدیل تهدیدها به فرصت ها در جامعه اسلامی است.

وی نقش صدا و سیما را به عنوان یکی از پایه های اصلی اشاعه فرهنگ نماز بسیار مهم ارزیابی کرد و با اشاره به هماهنگی و تعامل کامل صدا و سیما با مراکز دینی و فرهنگی به ویژه تبلیغات اسلامی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود در زمینه های گوناگون شد.

لازم به ذکر است، در ادامه نیز پیرامون استفاده از کارشناسان مجرب فرهنگی، پوشش خبری مناسب اعیاد و عزاداری های ملی و مذهبی، استفاده از احادیث کوتاه، استفاده از توان های هر دو دستگاه و دیگر زمینه های همکاری بحث و تبادل نظر به عمل آمد./9451/پ202/غ

ارسال نظرات