۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۸۵۷۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

فعالیت 200 خانه قرآن در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که خانه‌های قرآنی خط مقدم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی هستند، گفت: 200 خانه قرآن در این استان لرستان فعالیت می کنند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان قرآن کريم

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 200 خانه قرآن در لرستان فعالیت می کنند، اظهار داشت:  مراکز قرآنی و خانه‌های قرآن می‌توانند نقش بسیار مفید و مؤثری را در ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی داشته باشند.

وی افزود: خانه‌های قرآنی خط مقدم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی هستند و در این بین روحانیت پیشاپیش صفوف نیروهای متخصص قرآنی و هیأتی قرار گرفته و ایفای نقش می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان این که حرکت پرشتاب و حساب شده در مسیر توسعه فرهنگ قرآنی و دینی در سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی لرستان قرار دارد، اظهار داشت: دستیابی به این هدف در سایه عنایت الهی و انجام وظیفه ما به نحو مطلوب میسر خواهد بود.

وی با بیان این که استفاده از راهنمایی های قرآن در سعادت دنیا و آخرت ما مفیدخواهد بود گفت: قرآن زمینه به کارگیری عقل و آمادگی برای فهم حقایق را فراهم می آورد و بینش ضروری و صحیح زندگی را در اختیار انسان قرار می دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و انحراف‌هایی که به‌وجود آمده جامعه نیاز به اشاعه و ترویج بیشتر قرآن و فرهنگ دینی دارد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که برگزاری کلاس‌های قرآن نقش بسیار مؤثری در ترویج آموزش‌های همگانی و عمومی قرآن در لرستان داشته است، افزود: نقش خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در انتقال مفاهیم قرآنی به عموم مردم غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام مهدوی در پایان بیان داشت: با توجه به اهمیت یادگیری آموزش قرآن در بین نوجوانان و جوانان، اداره تبلیغات اسلامی از خانه های قرآنی شهر و روستاها و همچنین مراکز آموزش قرآن حمایت و کمک می کند./9451/ت302/غ

ارسال نظرات