۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۵۴۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

دفاع مقدس بزرگ‎ترین افتخار ملی معاصر ایران است

خبرگزاری رساـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دفاع مقدس بزرگترین افتخار ملی معاصر ایران است، گفت: دفاع مقدس باید به عنوان الگوی حماسی، دینی و پایداری ایران اسلامی در باورهای نسل حاضر و آتی بدون تحریف زنده بماند تا ارزشهای آن ماندگار، فراگیر و تعالی شکوفایی ایران را به ارمغان آورد.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در گردهمایی خانواده های بسیجی پایگاه شهدای محراب لرستان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: گرامیداشت شهدا اعلام موجودیت انقلاب اسلامی است و چه بسا عملکرد ما در قبال از خودگذشتگی شهدا قابل قیاس نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دفاع مقدس بزرگترین افتخار ملی معاصر ایران است، گفت: دفاع مقدس باید به عنوان الگوی حماسی، دینی و پایداری ایران اسلامی در باورهای نسل حاضر و آتی بدون تحریف زنده بماند تا ارزشهای آن ماندگار،  فراگیر و تعالی شکوفایی ایران را به ارمغان آورد.

وی افزود: درس مقاومت را از شهدا گرفته ایم و در مقابل تهدیدهای دشمن همچون محاصره اقتصادی، تهدید نظامی سیاسی تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و کوچک ترین تزلزل سستی به خود راه نخواهیم داد.

حجت الاسلام مهدوی امین اظهار داشت: آثار با ارزش و معنوی را بر جای گذاشت که نشانگر روزهای پر فراز و نشیب، تلخ و شیرین حماسه آفرینان صحنه های جنگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با همه ویرانگری هایش دارای فرهنگ انتقالی به نسل های آینده است.

وی گفت: فرهنگ جنگ خود مجموعه ای است از نگرش ها، روش ها، آفرینش های هنری و ادبی سال های جنگ و پس از آن است و باید توجه کرد که انتقال این فرهنگ و حماسه ها به نسل های آینده و حفظ ارزش ها و آثار این سال ها یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: بسیجی هوشمند باید بیش از هرچیز به این مطلب بیاندیشد که امروز صحنه نبرد از میدان نبرد نظامی به عرصه فرهنگی انتقال یافته است و افزون بر این‌که در عرصه صنعتی، کشاورزی و عمرانی تلاش خودش را انجام می‌دهد، باید متوجه باشد که نوک پیکان دشمن امروز متوجه عرصه فرهنگی است و اگر موفقیتی هر چند کم در این عرصه بدست آورد، برای او بزرگ ترین پیروزی خواهد بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از بهروز حسنوند به عنوان بسیجی نمونه پایگاه مقاومت شهدای محراب اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد./9451/پ202/غ

ارسال نظرات