۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۸۴۹۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

تمسک به ارزش‌های دفاع مقدس نیاز همیشگی جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را نیاز همیشگی جامعه اسلامی به‌ویژه نسل جوان و آینده ساز کشور برای تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز مقاومت و پایداری افتخار آمیز ملت ایران در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: هشت‌ سال جنگ ‌تحمیلی می‌تواند منشأ ایمان و وحدت ملت برای رسیدن به هدفی‌ بزرگ‌تر باشد و هدف بزرگ دشمنان، پاک‌کردن بخشی از خاطرات بزرگ ملت ایران است و در صورت نهادینه‌ شدن ارزش دفاع‌مقدس جوانان ملت ما از آسیب‌ها حفظ خواهند شد.

وی با تأکید براین که هیچ قله بزرگی در عالم نیست که دور از دسترس جوانان ما باشد، بیان داشت: امروز جوانان ما در ادامه راه حماسه جوانان جنگ توانسته‌اند حماسه‌ای بزرگ خلق کنند و با داشتن این چراغ روشن می‌توانند در راستای خودسازی و تعالی خویش گام بردارند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: عبور قدرتمندانه انقلاب اسلامی از چالش‌های فرارو و نیل نظام جمهوری اسلامی به قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را مرهون جاری بودن حماسه دفاع مقدس در عینیت جامعه اسلامی است.

این مقام مسؤول ابرازداشت: هفته دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی میهن‌اسلامی را در خود دارد که دلیرمردانش درخشنده ‌ترین و نفیس ‌ترین حماسه ‌ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: جاری بودن روح مقاومت و دفاع مقدس در جامعه، سرمایه‌ پایان ناپذیری را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار داده است که در دهه‌ های اخیر انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات تحمیلی ناشی از سناریوهای جبهه معاندان نظام به ‌ویژه در عرصه تحریم‌ها و تهدید‌های استکباری به سلامت عبور دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: جوانان ما با پایداری خود توانستند افزون بر حفظ انقلاب بالاترین ارمغان را که همان نظام مقدس جمهوری اسلامی است با بیرقی ولایتمدارانه بر فراز قله این کشور به اهتزاز در‌آورند که البته دنیا مبهوت این حرکت است./9451/ت302/غ

ارسال نظرات