۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۷۵۷۷۶

آغاز فعالیت مرکز پاسخگویی به سؤالات شرعی در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مرکز پاسخگویی به سؤالات شرعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرد.
احکام و مسائل شرعي

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان از آغاز به کار مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی در استان لرستان خبرداد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مرکز یاد شده روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی با توجه به تقاضای مکرر مردم استان راه اندازی شده است و عموم مردم می توانند در این مرکز به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت اینترنتی پاسخ پرسش های شرعی خود را دریافت کنند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: در این مرکز با همکاری و همفکری علما و روحانیان استان به پرسش های شرعی مردم به صورت شبانه روزی پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دفتر در دو بخش بانوان و آقایان راه اندازی شده است، اظهار داشت: مسؤولیت بخش آقایان این دفتر بر عهده حجت الاسلام پیرمحمدی و مسؤولیت بخش بانوان نیز برعهده خانم فتح الهی از بانوان طلبه این استان است.

وی با اشاره به پرسش ها و ابهامات مردم درباره مسایل شرعی و ضرورت راه اندازی دفتر پاسخگویی به این مسائل افزود: راه اندازی این مرکز گام بلندی برای اصلاح سبک زندگی مردم بر اساس موازین شرعی و منطبق با اصول اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: مرکز پاسخگویی به سؤالات شرعی با شماره تلفن 2237011 در دو نوبت از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 آماده پاسخگویی به پرسش های مردم است.

گفتنی است، این دفتر به عنوان زیر مجموعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان راه اندازی شده است./9451/پ203/ب

ارسال نظرات