۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۷۲۸۶۰
آیت الله علما:

حضور سلایق مختلف در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ملت ایران باوجود تمام مشکلات از جمله تحریم با هر سلیقه ای در عرصه حماسه سیاسی حضور یافتند و توانستند جواب دندان شکنی به دشمنان جمهوری اسلامی بدهند.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گفت: از وظایف مسلمین در دوران غیبت امام زمان (عج) معرفی اسلام ناب محمدی به تمام دنیا است که این امر باید در رفتار و فعالیت های مسلمین نمود پیدا کند و لازمه آن این است که ابتدا خود را به لباس تقوا مزین کنیم و سپس جامعه را با تکیه بر علم و دانش به این سو هدایت کنیم.


وی ادامه داد: از ملزومات دیگر در این راستا زمینه سازی از طریق توجه به قشر ضعیف و رفع معزل تضاد طبقاتی زیاد در بین مردم است و در این راستا برخورداری از یک فکر بلند و مقاومت در برابر طاغوت نیز از اموری است که در نتیجه آن منجر به اجرای احکام اسلامی متکی بر بصیرت و ایمان قوی می شود.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهید چمران یکی از شهدای بزرگی است که باید سرلوحه همه ما قرار گیرد چرا که ایشان نخبه ای بود که رفاه دنیوی را نادیده گرفت و  در جبهه مقدس دعوت حق را لبیک گفت.


وی ادامه داد: اول تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات است، نهادی با خیر و برکت که از ابتکارات امام(ره) است و متولی برنامه ها فرهنگی و دینی متعددی در کشور است.


آیت الله علما در ادامه به روز قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: این روز به مناسبت سالروز شهادت شهید صاحب اندیشه دکتر بهشتی نام گذاری شده است، ایشان حقیقتاً در دستگاه قضایی کشور انقلابی به پا کردند هر چند که طبیعت دستگاه قضا به گونه ای است که همواره نارضایتی‌هایی در این امر وجود دارد.


وی اظهار داشت: روز سوم تیر نیز به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که حیات و ممات این عزیزان خداپسندانه و باگمنامی همراه است، روز ششم تیر مصادف با روزی است که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مسجد ابوذر مورد سوء قصد قرار گرفتند که به لطف پروردگار این ذخیره الهی برای انقلاب باقی ماندند.


وی در پایان افزود: ملت ایران باوجود همه مشکلات از جمله تحریم با هر سلیقه ای در عرصه حماسه سیاسی حضور یافتند و توانستند جواب دندان شکنی به دشمنان جمهوری اسلامی بدهند که در نهایت رییس جمهور آمریکا  را وادار به این کردند که اعلام کند من به رأی مردم احترام می گذارم و اما حماسه اقتصادی امری است که به عهده رییس جمهور می باشد که ایشان نیز با نقشه راه و چشم انداز بیست ساله و حمایت ملت در این وادی قدم می نهد و به فضل الهی حماسه اقتصادی نیز محقق می شود./967/پ201/س

ارسال نظرات