۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۳۰۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

قدر حضرت زهرا ناشناخته است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به روایات قدر حضرت زهرا(س) را ناشناخته دانست و گفت: خداوند وعده داده که به خاطر حضرت زهرا(س) گناهکاران امت پیامبر(ص) را می‌بخشد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در همایش فاطمی، با گرامیدشت ایام فاطمیه و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) بر ضرورت تکریم و بزرگداشت آن بانوی نمونه تأکید کرد.
وی با اشاره به تأثیرگذاری فراوان آیات قرآن، ابراز کرد: اگر انسان آیات الهی را با گوش دل بشنود در او تأثیر فراوانی خواهد گذاشت و کسانی که این آیات را با گوش سر می‌شوند قطعا تأثیری در آنها نمی‌گذارد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر اهمیت کار در هیئات مذهبی و اجر بالای آن، اظهار کرد: هیأتی‌ها متمسک به ولایت اهل بیت(ع) هستند و باید قدر خود را بدانند.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت کار مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) گفت: مقام ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در نزد پروردگار و ائمه معصومان(ع) بسیار بالا است و از اجر و پاداش ویژه‌ای در آخرت برخوردار هستند.
وی با اشاره به روایات قدر حضرت زهرا(س) را ناشناخته دانست و افزود: خداوند وعده داده که به خاطر حضرت زهرا(س) گناهکاران امت پیامبر(ص) را می‌بخشد.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مصیبت‌های وارد شده بر حضرت زهرا(س) گفت: مصائب وارده بر حضرت آن چیزهایی نیست که ما می‌دانیم و با ظهور امام زمان(عج) حقایق روشن خواهد شد./927/پ202/ج
ارسال نظرات