۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۵۷۹۴۴
امام جمعه نجف آباد:

تقید به ارزش ها شرط لازم برای رییس جمهور آینده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نجف آباد با بیان این مطلب که تمام فشارهای دشمن برای اثرگذاری در انتخابات خرداد سال آینده و ایجاد وحشت و جنگ روانی در جامعه است، گفت: مردم به خوبی متوجه شرایط حساس نظام اسلامی هستند و از مسئولان توقع دارند که آنها هم به خوبی متوجه شرایط باشند.
امام جمعه نجف آباد

حجت الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه سال آینده، گفت: در شرایط خاص فعلی ولایت مداری، همراهی با رهبر معظم انقلاب، جرات و جسارت همراه با بصیرت درباره تحولات دنیا، توانایی پیشبرد جامعه اسلامی به سوی اهداف بلند امام راحل و زنده نگه داشتن گفتمان امام و شهیدان از صفاتی لازم برای رییس جمهور آینده نظام اسلامی است.

وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور، ابراز داشت: همراهی یک تیم قوی اقتصادی، توان ایجاد همدلی و انسجام وحدت ملی و تقید به ارزش های والای اسلامی از دیگر شرایط لازم برای یک رییس جمهور ایده آل است.

امام جمعه نجف آباد با بیان این مطلب که باید سابقه کاندیداهای ریاست جمهوری در زمینه های مختلف روشن باشد، ادامه داد: در حال حاضر همدلی مسئولان و پرهیز از جناح بازی و روش های ناشایست در انتخابات از ضروریات کشور است.

وی با اشاره به این که همیشه مردم ایران اسلامی بیش از آنچه تصور می شده به وظیفه خود عمل کرده اند، اظهار داشت: مردم به خوبی متوجه شرایط حساس نظام اسلامی هستند و از مسئولان توقع دارند که آنها هم به خوبی متوجه شرایط باشند.

حسناتی با بیان این مطلب که تمام فشارهای دشمن برای اثرگذاری در انتخابات خرداد سال آینده و ایجاد وحشت و جنگ روانی در جامعه است، خاطر نشان ساخت: مردم عزیز ایران اسلامی ثابت کرده اند هر جا دشمن برای توطئه برنامه ریخته، نتیجه برعکس گرفته است.

وی ادامه داد: مردم با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با بصیرت و انسجام هر چه بیشتر از این تحولاتی که در دنیا می گذرد به خوبی عبور خواهند کرد. /929/ت302/ج

 

ارسال نظرات