۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۵۶۱۰۶
تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه:

مردم خواب دشمن را آشفته کردند/ ورشکستگان سیاسی بدانند ملت دست از آرمان ها برنمی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را جوابی قاطع به استکبار جهانی خواند و گفت: مردم با حضور خود در صحنه به آمریکای خونخوار، اسرائیل غاصب و ورشکستگان سیاسی اعلام کردند که هرگز دست از انقلاب و خون شهیدان بر نخواهند داشت.
 حجت الاسلام و المسلمين سعيدي حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در حرم حضرت معصومه(س)، حضور پر شور و حماسی مردم را نشانه پیروی آنها از انقلاب و ولایت فقیه عنوان کرد.
وی با بیان این‌که امروز دو چشم به مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی دوخته شده بود، ابراز کرد: چشم نخست رهبری معظم انقلاب اسلامی که علاقه ‌مند به اصلاح امور مسلمین هستند و چشم دوم آمریکا، اسرائیل غاصب، غرب متجاوز و منافقان داخلی بودند.
تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امروز ایران اسلامی و عش آل محمد(ص) قم قهرمان به امر رهبری به پا خاسته و در رفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب چشم جهانیان را به خود خیره کردند.
امام جمعه قم ادامه داد: مردم همیشه و در همه صحنه‌ها نشان داده‌اند که به توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان‌های نظام توجه دارند و همیشه قدردان خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: امروز همه مردم ایران اسلامی به صحنه آمدند تا با رهبر خود تجدید پیمانی دوباره داشته باشند و بر صبر و حوصله ایشان آفرین بگویند.
تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: مردم امروز آمدند تا به رهبری بگویند؛ ای امام و رهبر ما، ما نه بداخلاقی می‌کنیم و نه بداخلاقی دیگران را بر می‌تابیم.
وی حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را جوابی قاطع به استکبار جهانی خواند و گفت: مردم با حضور خود در صحنه به آمریکای خونخوار، اسرائیل غاصب و ورشکستگان سیاسی اعلام کردند که هرگز دست از انقلاب و خون شهیدان بر نخواهند داشت.
امام جمعه قم با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور خود به دشمنان نشان دادند که با چند سخن و حرکت دست از حمایت انقلاب بر نخواهند داشت و این آروز را دشمنان به گور خواهند برد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این‌که راهپمیایی امسال نیز همچون راهپیمایی‌های گذشته مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان بود، ابراز کرد:‌ امروز همه دشمنان داخلی و خارجی که به توطئه چینی علیه نظام اسلامی پرداخته‌اند این حرکت عظیم مردم خواب آنها را آشفته کرد.
گفتنی است، سخنران اصلی این مراسم علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی بود که بواسطه شعارهای مردم علیه عملکرد سران قوای مجریه و مقننه در ماجرای استیضاح وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی و اعتراضات پی در پی برخی از مردم به عملکرد وی، سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشت./927/پ202/ج
ارسال نظرات