۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۵۳۳۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تلاش خالصانه در جهت حفظ آرمان های نظام وظیفه همگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، حفظ و حراست از نظام اسلامی را رسالتی مهم دانست و با بیان این که همه ما وظیفه داریم در حفظ آرمان های انقلاب تلاش خالصانه ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی برای برای جهانی سازی گفتمان دینی به پیروزی رسید.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته در دیدار مدیر کل و کارکنان دیوان محاسبات استان در ساری، دیوان محاسبات را چشم تیز بین نظام اسلامی معرفی کرد و با بیان این که این مجموعه عامل کنترل کننده ای در برخی حساب های دستگاه های دولتی است، گفت: دیوان محاسبات ارتباط مستقیمی با بیت المال مردم دارد.

 

وی با بیان این که به نوعی می توان دیوان محاسبات را مراقبت کننده نظام اسلامی دانست، خاطرنشان کرد: این مجموعه باید همه امکانات قضایی، تحقیق و بررسی را در اختیار داشته باشد تا دست آن برای مبارزه با متجاوزان بیت المال باز باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کارشناسان دیوان محاسبات از نظر مالی و اخلاقی وظیفه سنگینی برعهده دارند، ادامه داد: کارکنان این مجموعه مهم کشور باید حافظ حق الناس باشند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دیوان محاسبات باید حق مردم را از متجاوزان بگیرد، ادامه داد: کارکنان این سازمان تأثیرگذار کشور باید تلاش کنند تا منابع بیت المال در جهت صحیح هزینه شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تقوا و تخصص را عامل موفقیت نظام اسلامی دانست و گفت: اگر مسؤولان و کارکنان دستگاه های اجرایی از این دو خصوصیت مهم برخوردار باشند به حتم شاهد رشد و گسترش کشور در بخش های مختلف خواهیم بود.

 

امام جمعه ساری، حفظ و حراست از نظام اسلامی را رسالتی مهم دانست و با بیان این که همه ما وظیفه داریم در حفظ آرمان های انقلاب تلاش خالصانه ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی برای برای جهانی سازی گفتمان دینی به پیروزی رسید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همه ما در برابر آرمان های امام راحل و شهدا وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم، ادامه داد: باید بی وقفه در جهت دفاع از ارزش های مورد نظر شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، نظام اسلامی را الگویی بارز برای کشورهای جهان دانست و گفت: امروز گفتمان انقلاب در عرصه جهانی نهادینه شده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که گفتمان انقلاب اسلامی غرب و تفکر منحرف آنها را با چالش جدی رو برو کرده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به عنوان یک سد محکم در برابر زیاده خواهی و توطئه افکنی های غرب تمام قد ایستاده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز در همه دنیا نهادینه شده است، تصریح کرد: غرب تلاش می کند از نفوذ بیشتر ایران اسلامی در کشورهای جهان جلوگیری کند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که گفتمان انقلاب و امام راحل از مرزهای جغرافیایی نیز گذشته است، خاطرنشان کرد: افکار منحرف و پوچ غربی در برابر اندیشه های متعالی و سعادت بخش اسلامی حرفی برای گفتن ندارند./950/پ202/ب

ارسال نظرات