۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۷۱۱
ویژه طلاب و دانشجویان؛

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ولایت در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین مسابقه بزرگ کتاب خوانی ولایت ویژه طلاب و دانشجویان در اهواز برگزار می شود.
مسابقه کتاب خواني ولايت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهارمین مسابقه بزرگ کتاب خوانی ولایت از سوی موسسه فرهنگی، اجتماعی عمار ویژه طلاب و دانشجویان  از هشتم تا بیست و دوم آبان ماه در اهواز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش کتاب «ولایت، روح جامعه اسلامی» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ولایت برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

کتاب «ولایت، روح جامعه اسلامی» از تألیفات موسسه عمار است که به تازگی در شش فصل و صد صفحه به چاپ رسیده و سرفصل های این کتاب به ترتیب «مفهوم ولایت، ابعاد ولایت، فرد و جامعه ولایی، ولایت ولی، نفی ولایت طاغوت و ولایت و هجرت) است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «اگر جامعه اسلامی بخواهد به موقع منافع را جذب و ضررها و زیان ها را دفع کند، باید در داخل با یکدیگر، اعضای ملایم و پیوسته ای باشند و در مقابل دشمن، حکم یک مشت و دست واحدی را داشته باشند و اگر بخواهند آن دو رویه و دو بعد و دو جانب ولایت را در خود تحصیل کنند، لازم است که یک مرکز فرماندهی مقتدری در دورن خود داشته باشند تا همه عناصر فعال و با نشاط این جامعه، نشاط فکری خود، نشاط عملی خود، فعالیت های زندگی خود و دشمن کوبی های خود و دست نوازی های خود را از آن مرکز الهام بگیرند.»

بنابر گزارش رسا علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند حداکثر تا 22 آبان ماه سال جاری کتاب معرفی شده را تهیه و در مسابقه شرکت کنند.

این گزارش می افزاید مکان های عرضه کتاب «ولایت و روح جامعه اسلامی» که با سی درصد به فروش می رسد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه آزاد و پیام نور اهواز و فروشگاه کتاب رسانه بیداری جنب حوزه علمیه امام خمینی(ره) خواهد بود.

گفتنی است زمان اعلام نتایج این مسابقه 25 آبان ماه خواهد بود که به نفرات برتر 40 کارت هدیه یک میلیون ریالی اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است اعلام نتایج در پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی اجتماعی عمار به نشانی www. m-ammar.ir خواهد بود./9458/پ203/س

ارسال نظرات