۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۸۷۶

مراسم دفاع از پیامبر توسط بانوان شیعه عربستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم محکومیت توهین به پیامبر اکرم (ص) و دفاع از ایشان، از سوی بانوان شیعه عربستان در شهر ربیعیه برگزار شد.
مراسم دفاع از پيامبر اکرم (ص) توسط بانوان شيعه عربستان

 

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راصد، زنان شیعه عربستان، شب گذشته مراسمی را در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و دفاع از ایشان در ربیعیه این کشور برگزار کردند.

 

در این مراسم که با حضور استادان حوزه علمیه بانوان و زنان مختلف شیعه عربستان برگزار شد برنامه های مختلفی نظیر تواشیح، سروده سرایی، سخنرانی و پخش صحنه هایی از هتاکی به مقدسات اسلام انجام گرفت.

 

بانوان شیعه عربستان در این مراسم از هتاکی مستمر غرب به مقدسات اسلامی و حضرت محمد مصطفی (ص) ابراز خشم کرده و این اقدام را سبب به درد آمدن دل همه مسلمانان خواندند.

 

آنان همچنین برگزاری همایش و جشنواره و مشارکت فعال در پاسخگویی به توهین صورت گرفته را کوچک ترین وظیفه مسلمانان برای یاری پیامبر اعظم (ص) توصیف کرده و اظهار داشتند که جان خود را تقدیم رسول خدا (ص) می کنند.

 

شرکت کنندگان در مراسم دفاع از پیامبر اکرم (ص) وحدت امت اسلامی و افزایش هوشیاری مسلمانان را بزرگ ترین پیام به دشمنان اسلام و پیام غضب جهانی نسبت به پخش فیلم موهن یاد کردند./980/ب902/ک

 

ارسال نظرات