۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۷۱۹
امام جمعه نجف آباد:

روز قدس نماد حمایت از بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نجف آباد گفت: روز قدس یکی از نماد های حمایت از بیداری اسلامی است و ما با بیدار شدن مردم جهان رو برو هستیم لذا می بینیم که در هفتاد کشور دنیا در روز قدس راهپیمایی برگزار خواهد شد.
روز قدس نماد حمایت از بیداری اسلامی است

 

حجت الاسلام  مصطفی حسناتی، امام جمعه شهرستان نجف آباد اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در آستانه روز قدس که بیداری اسلامی به اوج خود رسیده است ملت ایران با هوشیاری تمام به صحنه خواهد آمد و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهد کرد.

امام جمعه نجف آباد گفت: به لطف خدا این شجره ای که امام بزرگوار غرس کرده اند و به گفتار رهبر عزیزمان این شجره به بار نشسته است و در آینده ای نزدیک شاهد زوال این رژیم غاصب خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: زن و مرد، بزرگ و کوچک، پیر و جوان، ذوق و سلیقه های مختلف، همه اقشار و همه و همه در روز قدس به صحنه خواهند آمد و انزجار قلبی خود را از صهیونیسم جهانی اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام حسناتی خاطرنشان کرد: روز قدس یکی از نماد های حمایت از بیداری اسلامی است و ما با بیدار شدن مردم جهان رو برو هستیم لذا می بینیم که در هفتاد کشور دنیا در روز قدس راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ملت ایران از این ابتکار ارزشمند امام بزگوارمان حمایت می کنند و به فرموده رهبر عزیزمان با شور و قوت هر چه تمام تر پایه ای رژیم منحوس قدس را متزلزل خواهند کرد. /929/ت302/ب

ارسال نظرات