۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۷۱۲
به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی؛

همایش بازخوانی آرمان‎های انقلاب در مشهد برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش بازخوانی اصول و آرمان های انقلاب به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل(ره) با حضور فعالان فرهنگی در مشهد برگزار می شود.
رحلت امام


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، علی اکبر عصارنیا اظهار داشت: نخستین نشست از سلسله نشست های بازخوانی اصول انقلاب همزمان با رحلت امام خمینی در قالب همایش با حضور دکتر کوشکی استاد دانشگاه تهران و نویسنده چند اثر مکتوب در حوزه افکار و نگرش سیاسی امام(ره)، 19 خرداد ماه برگزارخواهد شد.

وی افزود: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه آثار و محصولات فرهنگی فرهنگسرای انقلاب و تشکل های مردمی در حوزه انقلاب به نمایش در می آید.

عصارنیا خاطرنشان کرد: علاوه بر این به منظور حمایت از طرح های ابتکاری تشکل های مردمی در حوزه انقلاب و امام از آثاری که 1تا 7 خرداد ماه به دبیرخانه مسجد ما در موضوعات رحلت امام، قیام 15 خرداد، میلاد حضرت علی(ع) از سوی تشکل های مردمی ارسال شده است حمایت مالی تا سقف 200هزار تومان صورت می گیرد لازم به ذکر است از بین آثار ارسالی پس از بازنگری فنی و اجرایی از  یکصد اثر برجسته حمایت مالی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ارائه بسته های فرهنگی به کاروان ها یکی دیگر از برنامه های فرهنگسرای انقلاب در ایام رحلت امام خمینی (ره) است، 300بسته فرهنگی شامل 10جلد کتاب، لوح فشرده،کلیپ، نرم افزار، سربند، به کاروان های زیارتی امام راحل با همکاری دبیرخانه هماهنگی استانداری و مدیریت سپاه خراسان رضوی اهدا خواهد شد، علاوه براین تعداد 200بسته فرهنگی با موضوعیت امام راحل ، ولایت و قیام 15 خرداد نیز در بین تشکل های مردمی توزیع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های پارکی با همکاری مدیریت مراسمات و اکران های تبلیغی شهرداری مشهد در 50 پارک سطح شهر و ارائه برنامه به مخاطبان را می توان از دیگر برنامه های فرهنگسرای انقلاب دانست.

عصارنیا گفت: در غرفه های این نمایشگاه ها جلسات پرسش و پاسخ با حضورکارشناسان، اکران رولاپ با موضوعیت امام خمینی (ره) ارسال بولوتوث، ارائه نرم افزار و بروشور انقلابی، فراخوان جشنواره طرح ها و ایده های انقلابی نیز انجام خواهد شد.

 فرهنگسرای انقلاب با نگاه و رویکرد دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد احداث و در حال فعالیت است. علاقه‎مندان به حضور در این مراسم و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس فرهنگسرای انقلاب پنج تن 45 جنب بوستان ارم مراجعه کنند./930/د102/ب


ارسال نظرات