۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۲۳۳۰
به همت تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

لوح فشرده ویژه انتخابات مجلس تولید می شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نرم افزار ویژه انتخابات از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تدوین می شود.
نرم افزار
جعفر سید آبادی، مسوول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با توجه به جایگاه مجلس در نظام اسلامی و تأکیدات امام خامنه ای بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح، این نرم افزار با هدف ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات آتی، شناساندن جایگاه مجلس و نقش آن به عنوان محور اصلی قانونگذاری در نظام، و وظایف مجلس در برابر مردم و دولت،از سوی این اداره در حال تولید است.

وی اظهار کرد: دیدگاه ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) و امام خامنه ای در خصوص وظایف نمایندگان، فلسفه حضور در انتخابات، نماینده اصلح، جایگاه مجلس و اهمیت حضور حداکثری مردم به صورت فایل های صوتی و تصویری در اختیار عموم مردم قرار می گیرد تا حضوری آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

مسوول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه کارهای گرافیکی این نرم افزار هم اکنون به پایان رسیده و در حال تنظیم محتواست، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تولید این نرم افزار 27 بهمن ماه جاری پایان می یابد.

سیدآبادی از تکثیر 100 هزار نسخه از این نرم افزار خبر داد و گفت : اوایل اسفند ماه این اثر از طریق هیئات مذهبی، روحانیان مستقر و طرح هجرت، کانون های فرهنگی ـ تبلیغی و ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها در اختیار عموم مردم قرار می گیرد./930/پ202/ج
ارسال نظرات