۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۶۲۵

محتوای شبکه‌های فارسی زبان و نقش روشنگری مبلغان دینی بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی تکنولوژی تبلیغ با محوریت بررسی محتوای شبکه های فارسی زبان ونقش روشنگری مبلغان به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
نشست / همايش


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل دفتر تبلیغات، معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نشست تخصصی تکنولوژی تبلیغ با عنوان بررسی محتوای شبکه های فارسی زبان و نقش روشنگری مبلغان را با حضور دکتر عبدالله بیچرانلو برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نشست علمی، آشنایی مبلغان و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با آخرین فن‌آوری های علمی در عرصه تبلیغ و هدایت آنان به سمت تولید تکنولوژی و دانش های نوین تبلیغی است.

یکی از روش های نوین تبلیغ دین استفاده از ظرفیت های شبکه های فارسی زبان است که در این نشست مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

گفتنی است این نشست علمی به صورت عمومی ساعت 9:30 روز دوشنبه 5 دی ماه سال جاری با حضور طلاب، مبلغان و فرهیختگان حوزوی برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این نشست علمی می توانند به نشانی قم ـ چهارراه شهدا ـ ابتدای خیابان معلم ـ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، سالن همایش ها مراجعه کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات