۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۸۲۹
معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

سخنان رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین از رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از فلسطین قدردانی کرد.
حضرت آيت الله خامنه اي
به گزارش خبرگزاری رسا، ابواحمد فواد، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در خارج از این کشور، صبح امروز در مصاحبه با شکبه خبری العالم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پنجمین کنفرانس حمایت از فلسطین در تهران گفت: سخنان حضرت آیت الله خامنه ای که در آن به آرزوهای ملت فلسطین و امت اسلامی پرداختند قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: آیت الله خامنه ای در این سخنان به خوبی به شیوه تسلط رژیم صهیونیستی بر منطقه در پرتو حمایت های امپریالیسم جهانی به ویژه آمریکا و انگلستان اشاره کردند.

ابواحمد فواد از برگزاری این کنفرانس تشکر کرد و اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس با حضور مسوولان بسیاری از کشورهای جهان و سازمان های سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در خارج تصریح کرد: این جبهه بر ارزش های که مساله فلسطین را مساله اصلی امت عربی و اسلامی قرار می دهد استوار است و قضیه فلسطین را متعلق به همه آزادگان جهان می داند.

وی از حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: واشنگتن حامی اصلی جنایت های رژیم صهیونیستی و باقی ماندن این رژیم در منطقه به شمار می آید، پرونده فلسطین باید به هیئت سازمان ملل ارجاع داده شود تا به تسلط آمریکا بر آن پایان پذیرد.

ابواحمد فواد نسبت به صدور تصمیمات مهم در پایان این کنفرانس ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: امیدوارم این کنفرانس به حمایت گسترده امت های عربی و اسلامی از فلسطین و تحریم هرگونه برقراری رابطه با رژیم اشغالگر منجر شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات