۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۱۹۱

یادواره‌های شهدای روحانی در شهرستان‌های اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهرستان های اصفهان از برگزاری یادواره های شهدای نجف آباد و شهرضا در حوزه های علمیه این شهرستان ها خبر داد.
يادواره شهدا



سید مسعود حسینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهرستان های اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با اشاره به نقش طلاب و روحانیان در سالهای دفاع مقدس گفت: کثرت شهدای روحانی در مقایسه با سایر اقشار جامعه ثابت کرد روحانیت در عمل به آموزه های دینی جلوتر از دیگران قرار دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده اند گرامی داشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و از همین رو در راستای برگزاری سومین کنگره شهدای روحانی که 31 شهریور در مدرسه صدر اصفهان برگزار می شود، یادواره شهیدان روحانی شهرستان های نجف آباد و شهرضا در این دو شهر برگزار شد.

حسینی اظهار داشت: یادواره شهدای نجف آباد به همت پایگاه آیت الله ریاضی، بسیج طلاب حوزه علمیه الحجه نجف آباد با حضور 500 نفر از طلاب، اساتید و روحانیان شهرستان نجف آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این یادواره حجت الاسلام رسول صادقیان درباره نقش روحیه شهادت و ایثارگری در ناکامی دشمن در جنگ نرم سخن گفت.

فرمانده حوزه امام حسین (ع) بسیج طلاب و روحانیون اصفهان ادامه داد: در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از عکس و پوستر شهدای روحانی نیز برپا شد و آثار گرانبهایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مراسم مشابهی نیز در مدرسه علمیه شهرضا برگزار شد و بیش از 300 طلبه و خانواده شهید در این برنامه حضور پیدا کردند.

حسینی اظهار داشت: در این برنامه که به همت پایگاه بسیج طلاب و روحانیون انصار المهدی برگزار شد، یادو خاطره شهدای 8شت سال جنگ تحمیلی به ویژه شهدای روحانی این مدرسه علمیه گرامی داشته شد.

وی خاطر نشان کرد: یادواره های شهدای مدارس ملاعبدالله، جده بزرگ و ذوالفقار نیز در روزهای آینده در اصفهان برگزار خواهد شد./965/پ203/ع

ارسال نظرات