۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۹۷۹
همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

‌آغاز فعالیت مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه طالبیه

خبرگزاری رسا ـ همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) مرکز پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی حوزه علمیه طالبیه تبریز فعالیت خود را آغاز کرد.
مرکز پاسخگويي به شبهات ديني حوزه علميه طالبيه مرکز پاسخگويي به شبهات ديني حوزه علميه طالبيه


حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به موقعیت منحصر به فرد و عالی این مرکز علوم اسلامی در تبریز، راه‌اندازی مرکزی جامع برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی مردم ضرورت داشت.

وی با بیان این‌که صحن حوزه علمیه طالبیه همه روزه میزبان گردشگران و جهانگردان داخلی و خارجی است، خاطر‌نشان کرد: راه‌اندازی مرکز پاسخ‌گویی به شبهات در این مرکز علوم دینی، ضرورتی انکارناپذیر برای تبلیع معارف اسلامی بوده است.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز ادامه داد: هم اکنون تعدادی از مراکز غیر دولتی و دفاتر مراجع تقلید و بیت امام جمعه تبریز مشغول پاسخ‌گویی به شبهات هستند؛ اما راه‌اندازی مرکزی جامع برای این مسأله ضرورت دارد.

حجت ‌الاسلام سیدی ثانی ادامه داد: مرکز پاسخگویی به شبهات دینی حوزه علمیه طالبیه به عنوان دومین مرکز تخصصی پاسخگویی به شبهات و احکام دینی تبریز در صحن حوزه علمیه تاریخی طالبیه راه‌اندازی و افتتاح شد.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز گفت: این مرکز با مشارکت طلاب سطح دو و سه حوزه علمیه طالبیه همه روزه به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی آماده پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی عموم مردم مؤمن و متدین خواهد بود.

حجت الاسلام سیدی ثانی ادامه داد: مرکز پاسخگویی به شبهات طالبیه در آینده نزدیک با تجهیز به سامانه پیام کوتاه، آماده پاسخگویی به سؤالات دینی مردم از طریق پیامک نیز خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: عموم مردم تبریز می توانند جهت دریافت پاسخ سؤالات دینی خود با شماره تلفن‌های 5257412 و 5257413 تماس گرفته و یا سؤال خود را از راه پست الکترونیکی به نشانی pasokhtalebiiehe@gmail.com ارسال کرده و منتظر پاسخ بمانند./935/پ202/س

ارسال نظرات