۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۹۷۹
امام جمعه خوی:

مستند‌«‌الماسی برای فریب» درماندگی دستگاه امنیتی استکبار را به تصویر کشید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی شکوری گفت: مستند‌«‌الماسی برای فریب» ثابت کرد نیروهای امنیتی و جاسوسی استکبار در مقابل نیروهای اطلاعاتی ایران در اوج ضعف و درماندگی قرار دارند.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري امام جمعه شهرستان خوي
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خوی با تمجید از انتشار گزارش مستند‌«‌الماسی برای فریب» از سیمای جمهوری اسلامی اظهار داشت: این اقدام شجاعانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و چند اقدام قبلی که از طریق رسانه‌ها منعکس شد نشان از ابهت و عظمت دستگاه امنیتی نظام جمهوری اسلامی دارد و ثابت کرد نیروهای امنیتی و جاسوسی استکبار در مقابل نیروهای اطلاعاتی ایران در اوج ضعف و درماندگی قرار دارند.

معنویت، رمز موفقیت دستگاه امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران

وی در ادامه تصریح کرد: با پخش این فیلم علی القاعده اپوزیسیون خارج از کشور به این نتیجه خواهد رسید در برابر اقتدار اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی نه خودشان و نه اربابانشان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حجت الاسلام شکوری قدرت اخلاص و معنویت را رمز موفقیت و عظمت دستگاه امنیتی نظام جمهوری اسلامی عنوان و خاطر‌نشان کرد: عامل اصلی درماندگی استکبار و عوامل آنها در مقابله با دستگاه اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت معنویت و اخلاص سربازان گمنام امام زمان(عج) می باشد.

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شود

وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را مورد بررسی قرار داد و گفت: فرمایشات راهگشا و مهم رهبر معظم انقلاب در آغاز کار ترکیب جدید شورای انقلاب فرهنگی لازم است مورد توجه عموم مردم به ویژه حوزویان، دانشگاهیان و خود اعضای محترم شورا قرار بگیرد.

خطیب نمازجمعه خوی در ادامه توصیه به سیاستگذاری راهبردی، توجه به نخبگان و ترویج نخبگی، مقابله با تهاجم فرهنگی استبکار، توجه جدی به موضوع تعلیم و تربیت، خانواده و ارتباطات اجتماعی، رسوخ دادن باورها و عقاید به عمق جان مردم به ویژه جوانان و در نهایت از بین بردن زمینه‌های گناه در جامعه را از جمله توصیه‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برشمرد.

وی ادامه داد: شورای انقلاب فرهنگی در ارتباطات با مصوبات و بررسی‌های نظری و تحلیلی در طول این مدت خوب کار کرده لکن در مقام اجرا و عملی ساختن مصوبات که نوعاً مجموعه‌های اجرایی در کار است با مشکلات اساسی روبه‌رو هستیم که لازم است با توجه ویژه مسؤولان رده بالای نظام اسلامی برطرف شود.

معرفی چهره واقعی اسلام ناب در سرلوحه فعالیت های مبلغین قرار گیرد

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود موضوع تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را از موضوعات اساسی و سرنوشت ساز جامعه کنونی عنوان و بیان کرد: معرفی چهره واقعی اسلام ناب و فرهنگ اهل بیت(ع)، استفاده بهینه از تمامی ابزارها و روش های مورد نیاز تبلیغی، مبارزه با فرهنگ های وارداتی و همچنین توجه جدی به قشر جوان از جمله ضرورت های اولیه تبلیغات در عصر کنونی به شمار می رود که لازم است مبلّغین جامعه اسلامی در سرلوحه فعالیت های تبلیغی و اطلاع رسانی دینی خود قرار دهند.

حضرت زینب کبری(س) عالمی مکتب نرفته بود

وی با اشاره به نقش سرنوشت ساز حضرت زینب (س) در حماسه عاشورا که از ایشان با عنوان « شریکة الحسین (ع) » نام برده می شود خاطر نشان کرد: فرمایش امام زین العابدین (ع) در جریان خطبه کوفه به حضرت زینب(س) که « اَنْتِ بِحَمْدِ اللّهِ عالِمَةٌ غَیرُ مُعَلَّمَةٍ » در تبیین جایگاه رفیع آن بزرگوار کافی است.

رییس حوزه‌های علمیه خوی در پایان با شرح فقراتی از زیارت جامعه کبییره‌«‌محالّ معرفة الل‌» خاطر نشان کرد: بزرگترین نقش امام در جامعه ایجاد ارتباط میان خلق و خالق و معرفی خداوند است و از روایات استفاده می شود که امام نشانه بین خدا و مخلوقات او است و شناخت خدا تنها از طریق شناخت امام زمان واجب الاطاعة ممکن است./938/پ202/س
ارسال نظرات