۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۳۳۳
حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن تغییر موضع گلدستون:

اسراییل به دنبال نقض هر چه گسترده تر حقوق ملت فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان عقب نشینی ریچارد گلدستون از مواضع خود در محکومیت دشمن صهیونیستی را پاداش و تشویقی برای این رژیم دانست و مقاله وی را تلاش واهی برای تبرئه رژیم جنایتکار صهیونیستی توصیف کرد.
حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به تغییر موضع ریچارد گلدستون، رییس کمیته حقیقت یاب سازمان ملل، گفت: عقب نشینی ریچارد گلدستون از مواضع خود در محکومیت دشمن صهیونیستی و جنایت های جنگی این رژیم در جنگ علیه غزه در سال 2008، پاداشی است به این رژیم و تشویق آن به پیگیری جنایت های پیوسته اش علیه ملت فلسطین.

این بیانیه مقاله ریچارد گلدستون در روزنامه واشنگتن پست را تلاشی واهی برای تبرئه اسراییل از جنایت های ضد بشری و کمکی خواسته یا ناخواسته به اسراییل در جهت طفره رفتن از مجازات بین المللی دانست و افزود: این مقاله در واقع درصدد بهبود بخشیدن به وجهه اسراییل و گمراه کردن افکار عمومی بین المللی و تلاش برای اعمال فشار بر جامعه جهانی جهت جانبداری هرچه تمامتر از این رژیم است.

حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه رهبران رژیم صهیونیستی، موضع گیری جدید گلدستون را پیروزی تازه ای برای خود در جنگ علیه جهان عرب و اسلام، می دانند، گفت: آنها با تکیه بر این موضع گیری ها به دنبال افزایش جنایت های وحشیانه خود علیه فلسطینی ها و نقض هر چه گسترده تر حقوق ملت فلسطین هستند.

این بیانیه جانبداری و بی توجهی به اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و از کشورهای عربی خواست تا منافع کشورهای خود را بر منافع شخصی شان ترجیح دهند و نسبت به حق و عدالت پایبند باشند تا اصول حقوق بشر و قوانین بین‌المللی اجرا شود./981/گ
ارسال نظرات