۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۹۰۰
در شماره جدید نشریه تخصصی شفافیت می‌خوانیم؛

بهائیت اساسا جاسوس هستند و جاسوس‌پروری هم می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ شماره هجدهم نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران با موضوعاتی همچون جاسوسی بهائیان، صوفی‌گیری و ستیز با اسلام، و اعتراض ایران به لوگوی المپیک 2012 منتشر شد.
شفافيت-18
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره هجدهم نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران در شماره جدید خود ویژه فروردین 1390 به ‌موضوعاتی همچون جاسوسی بهائیان، صوفی‌گیری و ستیز با اسلام، عرفان آری، تصوف خیر، رد پای بهائیت در بازار نشر ایران و اعتراض ایران به لوگوی المپیک 2012 پرداخته است.

در بخشی از سرمقاله این شماره از نشریه شفافیت می‌خوانیم: در این روزها دنیا شاهد بیداری جهان اسلام هست و می‌بیند که چگونه امت اسلامی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا فریادهای استکبار‌ستیزی و اسلام‌خواهی خود را به گوش جهانیان می‌رسانند و در این راه خون‌های بسیاری داده و می‌دهد.

به تعبیر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای که فرمودند: «ریشه این مسائل در تحقیر شدگی ملت های منطقه نهفته است که به این سبب، نارضایتی عمومی در این کشورها شکل گرفت.» آنچه در کشورهای منطقه اتفاق افتاد، در روزهای اول برای غرب یک شوک بود. زیرا حرکت خودجوش مردم منطقه به سرعت از تونس به مصر که جایگاه ویژه ای در نزد غرب دارد و به مانند دیوار حائل امنیتی برای اسرائیل  است، گسترش یافت.

در بخش«رد پای بهائیت در بازار نشر ایران» آمده است: پس از انتشار دایرة‌المعارف «ایرانیکا» توسط «احسان یارشاطر» در آمریکا، این‌بار دانش‌نامه‌ی «دانش‌گستر» در ۱۸جلد با حمایت یکی از بهاییان شناخته‌شده منتشر و روانه‌ی بازار نشر شده است.

نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی این دانش‌نامه، حمایت مالی فردی به نام «حسینعلی سودآور» است که در رسانه‌ها نیز به این نام توجه ویژه‌ای می‌شود و تمامی افراد دخیل در این دانش‌نامه حمایت مالی وی را امری بسیار مهم در راه تألیف و نشر این دانش‌نامه، عنوان می‌کنند. اگر بدانیم که حسینعلی سودآور در زمره‌ی خاندان بهاییان سابقه‌دار در ایران است پی می‌بریم که این توجه ویژه رسانه‌ها به این فرد و نیز علاقه‌ای که بهاییان برای تأثیرگزاری در مباحث مهم فرهنگی دارند، از چه جهت می‌باشد.

«عرفان در قرآن» که بخش دیگر این نشریه به شما می رود به عناوینی همچون اصل معرفت الله، اصل معرفت الله، اصل مجاهدت و ریاضت، و لقاء الله پرداخته است.

برای تحصیل دیدار دوست و شهود ربّ چه باید کرد

در ذیل عنوان«‌اصل مجاهدت و ریاضت» آمده است: عارف، برای تحصیل معرفت خدا و توحید الهى؛ هم به جهاد عقلی و ریاضت‌های فکری و هم به مجاهدت و ریاضت‌های باطنی و عملی نیازمند است. برای تحصیل دیدار دوست و شهود ربّ، جز جهاد اوسط که جهاد فضائل و رذائل یا جنگ جنود عقل و جهل در صحنه نفس و برای غلبه عقل بر جهل و فضیلت‌ها بر رذیلت‌ها و همچنین جهاد اکبر که جهاد عقل و عشق است تا عقل متعارف و استدلال و حسابگر به عقال عشق درآید راهی ندارد که خلق حماسة سلوک، فرع بر پیروزی در هر دو جبهه جهاد اوسط و اکبر است.

از مباحث مهم مطرح شده در این نشریه موضوع صوفی‌گری است که در نوشتار های«صوفی گری ستیز با اسلام و دشمنی با پیامبر(ص) و ائمه(ع)»، «عرفان آری، تصوف خیر، تصوف از دیدگاه اهل بیت»، و «صوفی گری از دیدگاه عارفان» بررسی شده است.

بهائیت یک سرویس اطلاعاتی است

در بخش«بهائیان اساسا جاسوس هستند و جاسوس پروری می‌کنند» چنین می‌خوانیم: ایجاد ادیان و فرق ساختگی، یکی از ترفندهای مرسوم دول استعمارگر برای به انحراف کشاندن جریان صحیح دینداری بوده است. در حقیقت هدف کلی این بوده که فرق دست ساز در نهایت، جایگزین ادیان الهی شده و یا حداقل چهره ادیان الهی را مشوش سازند. این امر در حوزه یهودیت و مسیحیت تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده و ما امروز شاهد گروه ها و فرقه های مختلفی هستیم که با آداب و مناسکی عجیب  عده ای را گرد خویش جمع کرده و مدعی سعادت و رستگاری آنان هستند.

بهائیت یک سرویس اطلاعاتی است، به این ترتیب که آنها سال را به 19 ماه تقسیم کرده اند و هر ماه  19 روز است. یک فرد بهائی درست مثل یک فرد مسیحی که باید در کلیسا ثبت نام کرده و برای انجام اعمال عبادی اش به آنجا برود، باید در یک لژ محلی ثبت نام کند و موظف است هر 19 روز در ضیافت هایی که در آنجا تشکیل می شود شرکت کند. یکی از اتفاقاتی که در این ضیافت ها می افتد جمع آوری اطلاعات است.

گفتنی است، نشریه تخصصی حمایت از قربانیان فرقه در ایران با عنوان شفافیت با مدیر مسؤولی سید کاظم موسوی و سردبیری مریم حسین‌زاده از سوی مؤسسه مطالعاتی روشنگر منتشر می‌شود که شماره هجدهم این نشریه، ویژه فروردین 90 راهی بازار نشر شد./918/ن602/س
ارسال نظرات