۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۹۹۵۰۳
به همت مبلغان حوزه علمیه؛

مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز حجاب ریحانه النبی شعبه ساری پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله طبرسی افتتاح شد.
حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده، مسؤول اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی در مازندران در مراسم افتتاح رسمی این مرکز در ساری،  با اشاره به فعالیت دو ساله مرکز حجاب ریحانه النبی در ساری، از استقبال مسؤولان دینی، فرهنگی و خانواده ها از اجرای طرح خوش حجابی خبر داد و خاطرنشان کرد: موفقیت‌های کسب شده در اجرای این طرح، زمینه توسعه فعالیت این مرکز در مرکز استان را فراهم کرد.

حجت الاسلام باقرزاده با اشاره به این که سال گذشته 12 مدرسه ابتدایی دخترانه ساری زیر نظر طرح حجاب ریحانه النبی قرار گرفت، تصریح کرد: این تعداد امسال با استقبال گسترده خانواده‌ها و مسؤولان آموزش و پرورش به 25 مدرسه افزایش یافته است.

وی با بیان این که سال گذشته با اجرای طرح خوش حجابی دو هزار نفر دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی مرکز استان زیر پوشش طرح حجاب رفتند، بیان داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این رقم دو برابر شده و به چهار هزار نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که خوشبختانه فضای استان برای اجرای طرح حجاب کاملاً فراهم است، خاطرنشان کرد: علاوه بر زیر پوشش قرار دادن چهار هزار دانش آموز دختر مقطه ابتدایی ساری، بنا داریم دو هزار نفر دیگر  که در این طرح حضور داشتند و امسال وارد مقطع راهنمایی شدند را نیز زیر پوشش قرار دهیم.

مسؤول اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی در مازندران با بیان این که طرح خوش حجابی امسال در 60 درصد مدارس دخترانه مقطع ابتدایی ساری اجرایی می شود، ادامه داد: در حال حاضر 50 استاد و کادر داخلی این مجموعه را در مازندران تشکیل می دهند.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که در اجرای طرح خوش حجابی این مرکز دو هدف مهم را دنبال می کند، تصریح کرد: طرح تشویق و تثبیت به طور جدی در دستور کار مربیان و مجموعه مسؤولان این مرکز قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز همه تلاش نظام سلطه تبلیغ بی حجابی و بی عفتی در سطح جامعه است، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با سرمایه‌گذاری کلان وارد این حوزه شدند و متأسفانه د‌ر برخی موارد نیز موفق بوده اند.

مسؤول اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی در مازندران، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در سطوح مختلف جامعه را ضروری خواند و تصریح کرد: ترویج و تقویت این رکن اصیل اسلامی نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی اصولی است.

حجت الاسلام باقرزاده با اشاره به این که مرکز حجاب ریحانه النبی با استفاده از شیوه های نوین تبلیغ به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان دانش آموزان دختر است، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از سوی خانواده ها و مسؤولان از اجرای این طرح در استان ها صورت گرفته است./950/پ202/س
ارسال نظرات