۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۴۴۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تبعیت از ولی فقیه، مهم ترین درس عاشورا و محرم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: تبعیت از ولی فقیه، مهم ترین درس عاشورا و محرم است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، شب گذشته، در جمع هیأت های مذهبی روستاهای نکا اظهار داشت: ولایت فقیه حجت تامه در جامعه اسلامی است و تحت هر شرایطی، تبعیت از رهبری برای ما اصل است.

وی با تاکید بر برگزاری هدف دار مجالس عزاداری بیان داشت: عزاداری ملت بزرگ ایران اسلامی برای سیدالشهدا(ع) که موجب افزایش بصیرت و معرفت می شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: فرهنگ عهاشورایی و افزایش بصیرت جامعه در خصوص این مسأله، عامل اصلی کینه دشمنان اسلام و انجام اقدامات وحشیانه تروریستی در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام نظری در ادامه آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه را از بزرگترین معروف در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بخشی از این امر مهم باید توسط هیأت های مذهبی مورد توجه قرار گرفته و به آن جامه عمل پوشانده شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که عاشورای حسینی عامل عزت و اقتدار مکتب رهایی بخش اسلام شد، ادامه داد: امام حسین(ع) با هجرت و جهاد خود اسلام را نجات داد و حفظ کرد و ما باید فرهنگ عاشورایی را نسل به نسل منتقل کنیم.

حجت الاسلام نظری در ادامه با بیان این که دشمن در جنگ نرم در گام نخست باورهای دینی نسل جوان را نشانه گرفته است، گفت: تقویت بصیرت و معنویت در نسل جوان جامعه آنها در برابر توطئه های نرم دشمن واکسینه می کند.

وی یادآور شد: همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی وارد عرصه های نبرد شدند و با خلق حماسه های حسینی، نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف و پیروزی های شکوهمند دفاع عاشقانه ایفا کردند امروز نیز مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی بصیرت و آگاهی است.

حجت الاسلام نظری با بیان این که تعمیق باورها و ارزش های دینی با در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: بصیرت و معنویت دو عنصر مهمی است که امروز باید در میان نسل جوان جامعه به خصوص جوانان هیأت های مذهبی نهادینه شوند تا آنها در مقابل توطئه های نرم دشمنان واکسینه کند.

وی با اشاره به عظمت عاشورای حسینی اظهار داشت: هر مجاهد فی سبیل الله که خواسته وارد عرصه نبرد شود از عاشورای حسینی مایه گرفته و آن را خود قرار داده است که در انقلاب ما این معنا به صورت عینی و واضح بود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که عاشورای حسینی عامل عزت و اقتدار مکتب رهایی بخش اسلام شد، ادامه داد: امام حسین (ع) با هجرت و جهاد خود اسلام را نجات داد و حفظ کرد.

حجت الاسلام نظری با اشاره به قیام های تاریخی حق علیه باطل، اظهار داشت: هیچ جهادی با برکت تر از جهاد حضرت امام حسین(ع) در کربلا نبود.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه جهادی، اظهار داشت: با روحیه جهادی امت بپا خاسته و ولایت مدار ایران انقلاب اسلامی استمرار می یابد و استقلال جامعه اسلامی حفظ می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات