۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۹۳۹۶۰
حجت الاسلام والمسلمین غرویان:

دستگاه قضا با کسانی که ارزش های دینی را زیر پا می گذارند برخورد قاطع داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه، برخورد شدید و سریع با اخلالگران و برهم زنندگان امنیت جامعه از سوی دستگاه قضایی کشور را امری ضروری دانست و از دستگاه قضایی کشور خواست با افرادی که به ارزش های دینی دهن کجی می کنند، برخورد جدی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمين محسن غرويان
حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان، از اعضای هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه و اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، رویکرد قوه قضاییه در برخورد جدی و قاطع با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه را تحسین کرد.

این استاد حوزه علمیه قم، برقراری امنیت همه جانبه را یکی از بدیهی ترین و مهم ترین خواسته های مردم از دستگاه قضایی عنوان کرد و ابراز داشت: مردم یکی از توقعاتی که دارند این است که در نظام اسلامی، امنیت به ویژه امنیت اخلاقی و اجتماعی را احساس کنند.

وی افزود: مزاحمین نوامیس مردم، اراذل، اوباش و کسانی که در پی افساد فی الارض و جامعه هستند نباید آزادی داشته باشند، دستگاه قضایی کشور باید زمینه های عدم امنیت این افراد و برخورد جدی با آنان را فراهم کند.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه، تصریح کرد: این توقع بجا و به حق مردم از دستگاه قضایی کشور است و باید با اخلالگران و برهم زنندگان امنیت اخلاقی، اجتماعی و ارزشی جامعه به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان گفت: همانگونه که وظیفه این دستگاه تامین امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه است، حراست و پاسداری از ارزش های دینی نیز برای مردم بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا قبل از اینکه با مفسدان اقتصادی برخورد کند، باید با کسانی که ارزش های دینی را زیرپا می گذارند و به آن دهن کجی می کنند، برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم با تحسین رویکرد دستگاه قضایی کشور در برخورد قاطع با مفسدان و برهم زنندگان امنیت روانی و اجتماعی، گفت: آیت الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضایی شخصیتی متین، با فضل و متین هستند و مقام معظم رهبری نیز به ایشان اعتماد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان تاکید کرد: رییس دستگاه قضایی کشور، جد و جهد خوبی بسیار خوبی دارند که تاکیدات و خواسته های رهبر فرزانه انقلاب و مطالبات مردم را محقق کنند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امیدواریم آیت الله آملی لاریجانی و دستگاه قضایی کشور در این مسیر جدی تر و قاطعانه تر نشان دهند و با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی برخورد کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات