۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۹۱۵۳۵
امام جمعه موقت اندیمشک:

بسیج عظیم‌ترین نیروی حافظ نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اندیمشک با تبریک عید سعید غدیر خم و هفته بسیج گفت: امروز بسیج عظیم ترین نیروی حافظ نظام اسلامی است.
بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدولی الله مهدوی، امام جمعه موقت اندیمشک، روز گذشته، درخطبه های نماز جمعه این شهرستان، با تبریک عید سعید غدیر خم و هفته بسیج گفت: امروز بسیج عظیم ترین نیروی حافظ نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که به دستور امام راحل بنا نهاده شد و این لشکر مخلص خدا امروز افزون بر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، در همه ی امور کشور پیشگام و پیشرو می باشد.

این استاد حوزه علمیه اندیمشک، با اشاره به اجتماع 110 هزار نفری بسیجیان کشور در دیدار با مقام معظم رهبری ، این دیدار را بیعتی دوباره با ولی امر مسلمین خواند و بر عمل به توصیه های معظم له که در این دیدار صمیمانه مطرح گردید تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدوی، دارا بودن بصیرت کافی و اهتمام به عمل مخلصانه را از ویژگی‌های بسیجیان واقعی مطابق بیانات رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجیان باید با تاسی از فرمایشان مقام عظمای ولایت آمادگی خود را در همه ی عرصه ها حفظ کرده و در تمام زمینه ها به ویژه علوم روز سرآمد باشند.

امام جمعه موقت اندیمشک در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته عید غدیر را به شیعیان سراسر عالم تبریک گفت و با تشریح پیام های بزرگ این واقعه ‌تاریخی اظهار داشت: پیام غدیر سپردن امور به ولایت است و ولایتمداری بدان معنا است که یک انسان ولایت را از خود، مال و جان فراتر دانسته و اولویت دهد.

این استاد حوزه علمیه اندیمشک، با اشاره به اهمیت مسأله ولایت در مکتب تشیع اظهار داشت: همه‌ اعمال و عبادات انسان در گرو ولایتمداری است./945/پ202/س
ارسال نظرات