۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۹۹۲۲
امام جمعه امیدیه:

رسالت حوزه‌ علمیه سفیران پاسخگویی به نیازهای روز است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امیدیه، فعالیت حوزه علمیه سفیران هدایت را متناسب با نیازهای روز عنوان کرد.
امام جمعه اميديه، حجت الاسلام بوعلي
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، مدیر حوزه علمیه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های حوزه علمیه این شهرستان اظهارداشت: حوزه علمیه امیدیه با سابقه سی ساله تأثیر خوبی در تربیت نیروهای متدین، متعهد و ساماندهی امور فرهنگی این شهرستان داشته است.

مدیر حوزه علمیه امیدیه به اهمیت تأسیس حوزه علمیه در شهرستان ها اشاره کرد و ابراز داشت: پس از آغاز به کار مدرسه علمیه مهدیه برادران، مدرسه علمیه زینبیه خواهران تأسیس شد که سالیانه بیش از صد طلبه در آن آموزش دیده و فارغ التحصیل می شوند.

امام جمعه امیدیه، رسالت حوزه علمیه سفیران را پاسخگویی به نیازهای زمان عنوان کرد و گفت: با توجه به ضرورت ها و نیازهای استان، مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابالفضل(ع) امیدیه در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون بیش از 50 طلبه در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به فعالیت های مثبت و سازنده طرح صالحین در این شهرستان اشاره کرد و با بیان این که فعالیت های فرهنگی پرحجم، مستمر و محتوایی ضروری است، افزود: با توجه به توطئه های دشمن و جنگ نرم، باید متولیان دینی و فرهنگی تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کنند./945/پ202/الف
ارسال نظرات