۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۸۸۳۶۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

استقبال علما و حوزویان از رهبری خاری در چشم بدخواهان و دشمنان نظام بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، استقبال حماسی و باشکوه حوزویان و اقشار مختلف مردم از ایشان را خاری در چشم دشمنان نظام دانست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، از اعضای عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم تصریح کرد: مردم قم به همراه طلاب و روحانیان استقبال فوق العاده ای از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه استقبال بی نظیر مردم ، طلاب، علما و روحانیان و حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بود ابراز داشت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی مدت ها شایعه پراکنی و جوسازی می کردند تا شاید بتوانند این سفر را تحت الشعاع قرار دهند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: جوسازی های دشمنان، ضد انقلاب و محافل بیگانه قبل از سفر مقام معظم رهبری به قم مبنی بر وجود اختلاف بین نظام و مرجعیت بسیار زیاد بود و آنها وانمود می کردند که نظام در بین علما و مراجع جایگاه خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: استقبال باشکوه روحانیان و حوزویان و علما و اقشار مختلف مردم قم از ولی امر مسلمین بسیار بی نظیر بود و مردم مشتاقانه به زیارت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می شتافتند و ارادت خود را به ایشان نشان می دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ان شاءالله توفیق داشته باشیم و از مدت زمان باقیمانده سفر مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم نهایت استفاده را ببریم و از راهکارها و بیانات حکیمانه و مدبرانه ایشان استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به نقشه های دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به دین و انقلاب گفت: همانگونکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ترویج تز اسلام منهای روحانیت و سیاست یکی از نقشه های دشمنان است.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: این حربه نیز همچون دیگر حربه های دشمنان نظام اسلامی، حربه ای زنگ زده اما با سابقه است و با توجه به اینکه دشمنان از روحانیت و انقلاب سیلی محکمی خورده اند، همواره مترصد فرصتی هستند تا بتوانند به نظام اسلامی و روحانیت ضربه بزنند.

وی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال به انزوا کشاندن روحانیت متنفذ و مراجع بودند، اما امام راحل با دور اندیشی و ژرف نگری که داشتند در برابر آنها ایستادند و اسلام منهای روحانیت را همچون کشور بدون طبیب خواندند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، علما و روحانیت را مرزبانان راستین اسلام دانست و ادامه داد: دین اسلام را نمی توان بدون وجود حوزه های علمیه و روحانیان به نحو شایسته شناخت و به دیگران معرفی کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان در دهه های اخیر ضربه های فراموش نشدنی از روحانیت و حوزه های علمیه خورده اند از این رو تمام سعی و توان خود را بکار گرفته اند تا تز انحرافی اسلام منهای روحانیت را ترویج کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به طور یقین دست توفیق الهی حامی و پشتیبان این نظام اسلامی است و قطعا حمایت از دین با وجود روحانیت اصیل و شاگردان مکتب امام صادق(ع) ممکن است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات