۱۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۷۰۱۶
امام جمعه موقت اندیمشک:

به آتش کشیدن مسجد نشانه درماندگی صهیونیسم در برابر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اندیمشک به آتش کشیدن مسجد انبیا در فلسطین را نشانه درماندگی رژیم غاصب اسرائیل در برابر اسلام دانست و گفت: این مسأله نشانه‌ای آشکار از آغاز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است .
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اندیمشک، حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی، امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به اقدام اخیر رژیم منحوس صهیونیستی به آتش کشیدن مسجد انبیا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره کرد و گفت: آتش زدن مسجد انبیا در فلسطین نشان دهنده درماندگی اسرائیل غاصب است.

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: این مسأله نشانه ای آشکار از آغاز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است که در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی در گذشته دارای سابقه مسجد سوزی بوده است و این اعمال جز‌نابودی تدریجی اسرائیل جنایتکار پیامدی در بر نخواهد داشت، ابراز داشت: این کار برخلاف آنچه جنایتکاران صهیونیستی تصور می کنند سبب تمایل و افزایش علاقه مردم جهان به قرآن و مسجد و آشنایی بیشتر آنان به این دو نور الهی خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کودک به بیان روایاتی در خصوص تربیت فرزند در اسلام پرداخت و توجه بیشتر به این موضوع مهم را از سوی والدین خواستار شد.

امام جمعه موقت اندیمشک همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(ع) آن حضرت را الگویی بزرگ برای دختران مسلمان در سراسر جهان خواند و زیارت آن حضرت را از امور توصیه شده از سوی ائمه معصومین دانست./945/پ202/س
ارسال نظرات