۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۸۶۲۷۲
اساتید دانشگاه‌های شمال غرب کشور در بیانیه‌ای؛

هتک حرمت قرآن توهین آشکار به همه ادیان الهی است

خبرگزاری رسا - سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های شمال غرب کشور در بیانیه‌ای آورده است: سوزاندن قرآن کریم در واقع آتش به همه ادیان، مذاهب و باورها زده است.
سازمان بسيج اساتيد
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، سازمان بسیج اساتید شمال غرب کشور با صدور بیانیه ای، اهانت شنیع عوامل استکبار جهانی و در رآس آن شیطان بزرگ به قلوب نزدیک به دو میلیارد مسلمان را بدون توجه به اعتقادات جماعت مسلمین، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اهانت شنیع عوامل استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ، در سوزاندن قرآن کریم قلوب نزدیک به 2 میلیارد مسلمان را به درد آورد و بدون توجه به اعتقادات جماعات مسلمین، در واقع آتش به همه ادیان و مذاهب و باورها زد.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: عوامل کلیسای آمریکایی ـ صهیونیستی در مقابل برج‌های دو قلو در نیویورک و چند ایالت آمریکا در سالگرد فتنه 11 سپتامبر در راستای انحراف افکار عمومی جهان از عوامل پشت پرده آن، با ورق ورق کردن قرآن و آتش زدن آن تمام عقده و کینه خود را این بار نه از مسلمانان بلکه از خدا، وحی و پیامبر نتوانستند مخفی نگه دارند و با این توطئه شنیع رسماً طبل جنگ‌های صلیبی را به صدا درآوردند و نشان دادند همه ادعاها در مورد احترام به عقاید، باورها و احترام به ادیان تا زمانی است که منافع آنان را تامین کند و این برای افکار عمومی جهان به خصوص مسلمانان فریبی بیش نیست.

این بیانیه اظهار داشته است: اما این حماقت با این وسعت جهانی نه تنها قرآن را به خاکستر تبدیل نخواهد کرد بلکه انرژی آزاد شده از این انفجار اعتقادی، دینی و باور الهی در اندک زمان آتی تبدیل به گدازه‌های برآمده از این آتشفشان سهمگین امت‌های مسلمان می‌شود که به یک‌باره تمام اندیشه‌های باطل و فرعونی استکبار و حامیان این اقدام زشت را در خود فرو می‌برد و همه شاهد این وعده الهی بوده، هستیم و خواهیم بود.

این بیانیه می‌افزاید: سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های شمال غرب کشور، این عمل ننگین و وقیحانه را محکوم کرده و این مصیبت را به جامعه بشری تسلیت می‌گوید./935/د103/س
ارسال نظرات