۳۱ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۸۱۵۱۸

شهر قم به استقبال زائران نیمه شعبان می‌رود

خبرگزاری رسا ـ شهردار قم از بسیج کلیه امکانات و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای پذیرایی و استقبال از مسافران و زائران در نیمه شعبان خبر داد.
جمكران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ محسن عابدینی پور شهردار قم،‌ عصر پنج شنبه، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران،‌ برنامه‌ها و اقدامات شهرداری قم را برای پذیرایی و استقبال از زائران و مسافران در نیمه شعبان تشریح کرد.

وی در ادامه از بسیج کلیه امکانات شهر قم برای استقبال مناسب از مسافران در نیمه شعبان خبر داد و گفت: دستگاه‌های خدماتی شهر قم از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آتش نشانی،‌ نیروهای خدماتی و دیگر نهادهای و سازمان های وابسته به شهرداری، با تمام توان خود وارد میدان شده اند تا در ایام نیمه شعبان به مردم و زائران خدمات رسانی کنند.

عابدینی پور، همچنین از آماده سازی هشت پارکسوار در شهر مقدس قم برای ایام نیمه شعبان خبر داد و افزود: برای رفع مشکل پارکینگ در کنار مسجد مقدس جمکران نیز بیش از یک و نیم میلیون متر مربع زمین تملک شده و کار آماده سازی و مازوت پاشی آن انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که شهرداری قم با تمام توان خود در ایام نیمه شعبان نسبت به خدمات رسانی به شهروندان و زائران اقدام خواهد کرد، ابراز داشت:‌ امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم خدمات خوبی به مردم و شیفتگان و ارادتمندان حضرت ولی‌عصر(عج) ارائه کنیم و آنها ایام خوبی را در شهر مقدس قم سپری کنند.

شهردار قم، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایام نیمه شعبان در شهر مقدس قم تصریح کرد: به منظور سهولت در رفت و آمد خودروها و وسایل نقلیه،‌ محور شهید کریمی منتهی به مسجد مقدس جمکران نیز بازگشایی شده است و امیدواریم در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.

عابدینی پور همچنین گزارشی از پرو‍ژه‌های عمرانی و طرح‌های توسعه‌ای شهر قم ارائه کرد و به سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص مسائل مختلف شهر پاسخ داد‌.‌/924/‌پ202/س
ارسال نظرات