۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۸۱۲۴۲
چهارم مردادماه؛

همایش آرمان شهر مهدوی در مهدی شهر سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مهدی شهر گفت: همایش «آرمان شهر مهدوی» با هدف تبیین ابعاد شهر مطلوب و مورد نظر امام زمان (عج) با حضور شماری از صاحب‌نظران و اندیشمندان کشور 14مرداد ماه در حسینیه المهدی (عج) این شهرستان برگزار می شود.
مهدويت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه انتظار در این شهرستان گفت: همایش «آرمان شهر مهدوی» با هدف تبیین ابعاد شهر مطلوب و مورد نظر امام زمان (عج) با حضور شماری از صاحبنظران و اندیشمندان کشور چهارم مرداد ماه در حسینیه المهدی مهدی شهر برگزار می شود.

وی تبیین دوران پس از ظهور و جلوه های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی و اقتصادی آشنا شدن با نیک شهر مهدوی و افزایش تلاش و همت مسؤولان و مردم برای نیل به این آرمان شهر این دوره از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

دبیر همایش آرمان شهر مهدوی اظهار داشت: در این همایش دکتر مصطفی دلشاد تهرانی و دکتر سیفیان استادان دانشگاه سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام بارانی برگزاری همایش عصر غیبت و رسالت زنان منتظر را از دیگر برنامه های دهه انتظار در شهرستان مهدیشهر عنوان کرد و گفت: در این همایش مریم معین الاسلام مدرس حوزه و دانشگاه به تبیین رسالت زن در زمان غیبت با رویکرد حجاب و عفاف خواهد پرداخت.

امام جمعه مهدی شهر برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با تخفیف 50 درصدی، برگزاری جشن میلاد و جشن بهار بندگی با حضور یکصد نفر از نوجوانان قرآنی دارالقران مهدیشهر را دیگر برنامه های دهه انتظار در شهرستان مهدیشهر برشمرد.

گفتنی است، پنجم تا پانزدهم ماه شعبان المعظم به نام دهه انتظار نامگذاری شده است./960/پ202/ص
ارسال نظرات