۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۹۳۵۹
آیت الله استادی:

رسیدگی به محرومان بهترین کمک به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قم خدمت به محرومان و اقشار مستضعف جامعه را یکی از بهترین کمک ها به انقلاب اسلامی دانست.
آيت الله رضا استادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله رضا استادی امام جمعه موقت قم صبح امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سخنانی اظهار داشت: اگر کسی با خداوند معامله کند در زندگی و آخرت خود خیر می بیند، هر جا با خدا معامله کنیم ضرر نخواهیم کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به سال همت مضاعف و کار مضاعف ابراز داشت: کار مضاعف را چند طور می شود معنا کرد و شما اگر بناست کار مضاعف انجام دهید باید به کیفیت برنامه های خود بیشتر بپردازید.

آیت الله استادی با قدردانی از فعالیت ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: کمیته امداد دارای برنامه ریزی و هدف گذاری است و سال به سال نیز برنامه های آن بهتر می شود.

امام جمعه موقت قم در ادامه رسیدگی و خدمت به قشر محروم و مستضعف جامعه را یکی از بهترین خدمت ها و کمک ها به انقلاب اسلامی ایران دانست و با تاکید بر خدمت بیشتر کمیته امداد به محرومان خاطر نشان کرد: به هر میزان برخوردهای شما با مراجعان بهتر باشد کارایی تان بیشتر خواهد بود.

وی خطاب به دست اندرکاران این نهاد مردمی تاکید کرد: حاجات مردمی که به سوی شما می آیند رحمت الهی است که سراغ شما آمده است و باید سعی کنید در حد توان خود راهگشای مشکلات مردم باشید.

وی گفت: هیچ نهادی مثل کمیته امداد مورد اعتماد مردم نیست، این نهاد از جمله نهادهایی است که مورد قبول و اعتماد همه است و دست اندرکاران این کمیته باید سعی کنند روز به روز این اعتماد بیشتر شود.

آیت الله استادی در ادامه با قدردانی از توجه دولت به کمیته امداد بر ضرورت توجه بیشتر دولت در تخصیص اعتبارات این نهاد تاکید کرد و گفت: کمیته امداد نهادی است که به نظام مقدس اسلامی خدمت می کند و نباید بودجه ها و اعتبارات آن کم شود و به هر میزان در این راستا هزینه شود موثرتر خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز حبیب الله عسکر اولادی نماینده مقام معظم رهبری در کمیته امداد و همچنین حسین انواری سرپرست این نهاد گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه کردند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات