۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۸۴۴۸
امام جمعه سوسنگرد:

سال همت مضاعف و کار مضاعف سال تلاش بیشتر مسؤولان در خدمتگزاری باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سوسنگرد سال 1389 را مستلزم همت و کار مضاعف مسؤولان در راستای خدمتگزاری به مردم دانست.
همت مضاعف و کار مضاعف
حجت الاسلام سید طالب موسوی، امام جمعه سوسنگرد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ گفت: سال 1389 سال همت و کار مضاعف مسؤولان در راستای خدمتگزاری به مردم است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1389 یادآور شد: خوشبختانه در کشور ما منابع طبیعی بسیاری وجود دارد که در صورت مدیریت صحیح، همت و کار مضاعف مسؤولان می توان از این نعمت های الهی بهره برد.

امام جمعه سوسنگرد ابراز داشت: خوشبختانه سال گذشته با تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح الگوی مصرف، شاهد اهتمام مسؤولان به صرفه جویی در زمینه های مختلف بوده ایم و امسال هم باید با همت و کار مضاعف، لبیک گوی فرمایشات ایشان باشیم.

وی همچنین به تلاش دولت دهم در جهت اختصاص بودجه های شایان توجهی که در زمینه های عمران، آبادانی و فرهنگی برای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر این بودجه ها به شکل مطلوبی استفاده قرار گیرد، شاهد تحولی شگرف در استان خواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: استان خوزستان به سبب حضور در هشت سال دفاع مقدس به شدت دچار مشکلات گوناگون در عرصه های مختلف شد، که تا کنون برخی مشکلات وجود دارد؛ از این رو مسؤولان استان باید به معنای واقعی کلمه با همت و کار مضاعف، سعی در از بین بردن این مشکلات کنند..

امام جمعه سوسنگرد، با اشاره به نقش حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در نامگذاری امسال اظهار کرد: در واقع همان‌گونه که ملت عزم و اراده خود را مانند سال1357 نشان داد، مسؤولان نیز باید با همت و کار مضاعف‌، دین خود را به آنان ادا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به نقش علما و حوزه‌های علمیه اشاره کرد و بیان داشت: عالمان دینی باید منویات رهبری را برای مردم تبیین و از مسؤولانی که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می دهند، حمایت کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: حوزه های علمیه به سبب نقش بی بدیلی که در جامعه ایفا می کنند، می توانند محور وحدت مردم و اداره کشور باشند./945/ت302/س
ارسال نظرات