۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۸۰۶۴
آیت الله نوری همدانی:

کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی بزرگترین باقیات الصالحات آن مرحوم است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از خدمات علمی و معنوی حضرت آیت الله مرحوم مرعشی نجفی کتابخانه وی را یکی از بزرگترین باقیات و صالحات آن مرحوم دانست.
2/  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام سید محمود مرعشی نجفی رییس و تولیت کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی در سخنانی از خدمات آن مرحوم تجلیل کرد و گفت: مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی از علمای بزرگ و صاحب نام هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به برخی از آثار و تالیفات مرحوم آیت الله مرعشی نجفی بیان داشت: علما و بزرگان همواره سعی داشتند با اقدامات و فعالیت های مختلف باقیات الصالحاتی از خود برجای بگذارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی صاحب قلم و تالیفات بسیار زیادی بوده است تاکید کرد: تاسیس کتابخانه بزرگ از جمله بزرگترین باقیات الصالحات آن مرجع فقید و بزرگ است که هم اکنون در دسترس اندیشمندان و طلاب و فضلا می باشد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات مالی پیش آمده برای کتابخانه مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی تاکید کرد: در دیداری که روز پنج شنبه هفته جاری آقای احمدی نژاد با بنده خواهد داشت این موضوع را با ایشان مطرح خواهم کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام سید محمود مرعشی نجفی رییس و تولیت کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این کتابخانه ارائه کرد.

وی مشکل مالی را یکی از مشکلات اساسی این کتابخانه دانست و گفت: با وجود پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته با مسئولان، متاسفانه هنوز این مشکلات پابرجا است و امیدواریم با عنایت و توجه رییس جمهور این مشکل حل شود./924/پ202/ج
ارسال نظرات