۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۷۷۳۹۰
امام جمعه گرگان:

‌فعالیت‌های خیرخواهانه در عرصه اجتماعی ترویج یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: احداث بناهای درمانی، آموزشی و مسجد مصداق ترویج عمل صالح در جامعه است.
افتتاح مرکز درماني توسط آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در آیین افتتاح مرکز درمانی تالاسمی و هموفیلی شهرستان گنبدکاووس افزود:‌ ایمان به خداوند افراد باید تجلی و بروز داشته باشد و ساخت بناهای درمانی، آموزشی و مساجد در جامعه نیز از نشانه های ایمان به خداوند است.

وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم در خصوص ایمان و عمل صالح گفت: در قرآن کریم ایمان همراه با عمل صالح آمده است، ایمان همراه با عمل صالح در جامعه منشأ آثار ارزنده‌ای در این دنیا و هم در آخرت خواهد بود.
 
امام جمعه گرگان افزود: اعمال صالح اعمالی است که متکی به خداوند باشد؛ از این رو اعمال افراد بی ایمان، خدمت است ولی عمل صالح نیست و خداوند به اعمال صالح افراد هم در این دنیا و هم در آخرت پاداش می‌دهد.

به گفته وی، خیرین و کسانی که اعمال صالح انجام می دهند تلاش کنند تا بر اساس نیازهای جامعه اقدام خیرخواهانه انجام دهند تا اجر و پاداش بیشتری نصیب آنان شود.

 همچنین آیت الله نورمفیدی و شرکت کنندگان در این مراسم از بخش هموفیلی و تالاسمی بیمارستان طالقانی گنبدکاووس بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی درمان این بیماران قرار گرفتند.

گفتنی است، در آیین افتتاح ساختمان درمانی بیماری های تلاسمی و هموفیلی زنده یاد حقی، افزون بر جمعی از بیماران هموفیلی و تالاسمی، مسؤولان شهرستان و پزشکان بیمارستان طالقانی نیز حضور داشتند./950/پ202/س
ارسال نظرات