۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۵۷۸۴۹
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان: 

شهید آیت الله رئیسی خود را وقف خدمت کرد

شهید آیت الله رئیسی خود را وقف خدمت کرد
حجت الاسلام هاشمی گفت: شهید سیدابراهیم رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود و خود را وقف خدمت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در جلسه شورای معاونین و کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور مجاهد و همراهان ایشان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب کشور و همراهان ایشان به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم اظهارداشت: تبریک از جهت اینکه انقلاب ما ریشه اش در کربلا دوانیده شده و این حوادث خللی در انقلاب ایجاد نخواهد کرد و تسلیت از جهت اینکه امثال بزرگانی همچون سیدابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه، آل هاشم، سرداران سپاه و ارتش جایگزین ندارند، کسی که شبانه روز خود را وقف خدمت کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: همه مسئولین باید تلاش کنیم در موقعیتی که هستیم بتوانیم به‌خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خیلی زیبا فرمودند با همه سرزنش‌هایی که نسبت به ایشان زده شد اما شهید رئیسی از مسیرش منحرف نشد، گفت: شهید سیدابراهیم رئیسی عالم مجاهد و به تعبیر مقام معظم رهبری مقتنم بود.

حجت الاسلام هاشمی به وظایف دستگاه بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: پنج روز عزای عمومی را رهبر معظم انقلاب کرده است و این مهم حکم فتوایی دارد، برای همه تکلیف می‌آورد و همه باید انجام وظیفه کنیم.

وی ادامه داد: شعائر را باید تعظیم کرد و کل محیط‌های اداری به‌ویژه ورودی درب ادارات باید فضای عزادارای داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه با تاکید بر پخش صوت قرائت قرآن در ادارات گفت: شب گذشته مراسم عزاداری با حضور خیل عظیمی از مردم در گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد و مراسم عزاداری امشب در منطقه ماسور با محوریت هیئت های مذهبی جنوب شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سوم خرداد برگزار می شود، بیان‌کرد: تشییع جنازه سیاسی شهدا فردا در تهران برگزار می شود و اعزام عموم مردم به مراسم تشییع صورت می گیرد و روز پنج‌شنبه مراسم عزاداری به صورت ویژه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعبیر سیدالشهدای خدمت برای شهید سیدابراهیم رئیسی به‌کار برده شد، عنوان‌کرد: باید از سیدالشهدای خدمت الگو بگیریم و اگر می‌خواهیم راه را ادامه بدهیم بحث خدمت است که نباید تعطیل شود و موضوع مهم دیگر حفظ وحدت است و باید تلاش کنیم اهداف نظام و انقلاب را ادامه دهیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات