۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۵۶۰۱۲
معاون اجتماعی استانداری لرستان:

دهه کرامت فرصتی برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ رضوی است

دهه کرامت فرصتی برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ رضوی است
خورشیدوند با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ رضوی است، گفت: مشارکت دستگاه ها با ستاد بزرگداشت دهه کرامت ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، کریم خورشیدوند، ظهر امروز در نشست بزرگداشت دهه کرامت بر ضرورت پشتیبانی ادارات و نهاد ها از برنامه های مردم محور تاکید کرد و گفت: از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن جشن های دهه کرامت در شهرستان باید استفاده شود.

معاون اجتماعی استانداری لرستان دهه کرامت را فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی و نهادینه سازی فرهنگ رضوی دانست و افزود: هر ساله تمام نهادها اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت امام رضا(ع) می‌کنند.

خورشیدوند با بیان اینکه انتظار می رود دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان هر چه مضاعف تر با ستاد بزرگداشت دهه کرامت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند، عنوان کرد: امید است شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های این دهه باید با هم افزایی، مشارکت، خلاقیت و فراگیری تهیه و تدوین شود، عنوان کرد: با توجه به در پیش رو بودن ایام صادقیه، در طول ایام صادقیه و دهه کرامت برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلف با مشارکت و پشتیبانی دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان لرستان در همه شهرستان ها برگزار می شود.

معاون اجتماعی استانداری لرستان یادآور شد: همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه های بزرگداشت روز دختر در سطح استان برگزار می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات