۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۵۵۷۷۷
حجت‌الاسلام حسینی مقدم:

گفتمان انقلاب همواره تکیه بر مشارکت مردمی دارد

گفتمان انقلاب همواره تکیه بر مشارکت مردمی دارد
معاون امور فرهنگی و زیارتی استاندار قم ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت خدمت رسانی فاطمی راه حل مشکلات را حضور و مشارکت مردم و گروه های جهادی در میدان و صحنه عمل برشمرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی مقدم سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم عصر چهارشنبه در همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: گفتمان انقلاب شکوهمند اسلامی و مقام معظم رهبری همواره تکیه بر مردم و مشارکت مردم است و بهترین نوع مشارکت آنها مشارکت در فعالیت های جهادی است.

وی افزود: بهترین نوع خدمتگزاری در راستای اعتقاد معنوی هست که در نهاد مردم شکل گرفته است و تفاوت گفتمان انقلاب ما با سایر گفتمان ها برخورداری از قدرتی است که برگرفته از ایمان و فعالیت های جهادی است.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی فرزند گفتمان جهادی است، ابراز کرد: شهید سلیمانی براساس گفتمان جهادی مملو از ایمان و معنویت بر استکبار و دشمنان نظام و اسلام فائق آمد.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندارییادآور شد: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

وی ادامه داد: راه حل مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور با حضور و مشارکت مردم خواهد بود، بنده از فعالیت های جهادی شما که از نزدیک شاهد آن بوده ام تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند سربلندی شما را از خداوند خواستارم.

گفتنی است، جمعیت فاطمی ها گروه جهادی مردمی است که در مناطق محروم و آسیب پذیر کشور همچون سرپل ذهاب، سی سخت، جنوب کرمان، زابل، پل دختر به خدمت رسانی مشغول هستند و فعالیت هایی همچون خدمات درمانی پزشکی در سیستان و بلوچستان، ساخت درمانگاه، کمک به مردم سیل زده و ... دارند.

ارسال نظرات