۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۵۵۱۹۲
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان:

«وعده صادق»، جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود

«وعده صادق»، جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود
یاوری گفت: وعده صادق جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود، این عملیات نه انتقام که یک تنبیه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احسان یاوری، امروز(۲۹فروردین) در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان با بیان اینکه وعده صادق جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود، گفت: این عملیات تنها یک سیلی به رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی بود.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان افزود: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن کریم است که می‌فرماید از قوای نظامی خود را تقویت کنید که به وسیله آن به دل دشمنان رعب و وحشت بیاندازید.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما از سه ویژگی مکتبی بودن، مردمی بودن و اقتدار بی نظیر برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: امروز تمام دنیا در مقابل نیروهای مسلح ما سر تعظیم فرود آورده‌اند و نیروهای مسلح پرچم افتخار این ملت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه اگر ما بخواهیم انتقام شهدا، مظلومان، کودکان و زنان غزه را بگیریم باید استکبار، اسرائیل و ایادی آنها را نابود کنیم، گفت: بنابراین وعده تنها صادق نه انتقام که یک تنبیه بود.

وی ادامه داد: هیچ کشور و قدرتی تاکنون رژیم منحوس اسرائیل را این چنین خوار نکرده بود، کجاست غرور رجز خوانی آمریکا و اسرائیل، آن دیپلمات لیبرالی که ادعا می‌کرد آمریکا می‌تواند با زدن یک دکمه قدرت نظامی ایران را بگیرد اکنون کجاست؟

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات