۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۵۵۱۴۳
حمایت و قدردانی فعالان رسانه‌ای استان قم از «وعده صادق»؛

جهاد رسانه‌ای، راهکار مقابله با عملیات روانی دشمنان است

جهاد رسانه‌ای، راهکار مقابله با عملیات روانی دشمنان است
جمعی از فعالان رسانه ای استان قم با قدردانی و حمایت ازعملیات غرورآفرین وعده صادق و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، جهاد رسانه‌ای را راهکار مقابله با عملیات روانی دشمن دانستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از فعالان رسانه‌ای استان قم در حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه و مجازات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند:

"بسم الله قاصم الجبارین

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ/ سوره مبارکه توبه، آیه ۱۴

۱۹۳ روز از حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه می‌گذرد و متأسفانه مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر که رسالتشان ایجاد صلح و آرامش جهانی و دفاع از بشریت است در خواب عمیق فرو رفته و با کمال تأسف چشم‌های خود را بر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی بسته و هر روز شاهد نسل‌کشی در غزه مظلوم و بی‌دفاع هستیم.

رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که خاک کشورمان محسوب می‌شود و شهادت سرداران رشید اسلام، بار دیگر با نمایش خوی وحشی‌گری و ددمنشی خود همه قوانین و معاهدات بین‌المللی را زیر پا گذاشت و به تمسخر گرفت و نشان که زبانی جز زبان زور و قدرت نمی‌فهمد.

جمهوری اسلامی ایران به همت غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نمایش اقتدار و انجام عملیات افتخارآفرین "وعده صادق" با شلیک موشک‌ها و اعزام پهپادهای وطنی از خاک کشورمان توانست قدرت خود را به رخ مستکبران عالم بکشد و مشت محکم و عبرت‌آموز را بر گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بکوبد. آفرین به سپاه قهرمان ما.

ما اصحاب رسانه استان قم با تشکر و قدردانی و حمایت کامل از اقدام انقلابی و عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه و همگام با رزمندگان غیور اسلام تلاش می‌کنیم که در میدان جهاد رسانه‌ای با انعکاس اقتدار ایران اسلامی و اقدامات غرورآفرین دلاورمردان سپاه همیشه قهرمان، در تبیین واقعیت‌ها و مقابله با عملیات روانی دشمن به رسالت انقلابی‌مان عمل کنیم.

اصحاب رسانه استان قم—۲۸ فروردین ۱۴۰۳"

ارسال نظرات