۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۵۴۹۳۷
در بیانیه جامعه المصطفی مطرح شد؛

مطابقت داشتن پاسخ قاطعانه ایران با قوانین بین المللی و مورد حمایت افکار عمومی جهان

مطابقت داشتن پاسخ قاطعانه ایران با قوانین بین المللی و مورد حمایت افکار عمومی جهان
در بیانیه جامع المصطفی آمده است: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری در دمشق، مطابق با قوانین بین‌الملل و بند ۵۱ منشور سازمان ملل، حق مشروع ملت ایران برای دفاع از خود به شمار می‌آید.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جامعةالمصطفی العالمیه در پی عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه این اقدام حق مشروع جمهوری اسلامی دانسته شده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

امام خامنه‌ای:
رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

با حمد و ثنای الهی وعده صادق تنبیه دردناک رژیم جنایتکار صهیونیستی به همت دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی به وقوع پیوست و رژیم اشغالگر قدس پس از جنایات و جرائم بیشمار، جزای گوشه‌ای از اعمال ننگین خود را دریافت نمود.

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و جنایات علیه اماکن دیپلماتیک، مطابق با قوانین بین‌الملل و بند ۵۱ منشور سازمان ملل، حق مشروع ملت ایران برای دفاع از خود به شمار می‌آید و مورد حمایت مردم دلیر و سرافراز ایران اسلامی و افکار عمومی جهان است.

جامعةالمصطفی العالمیه با تقدیر از تدبیر و رشادت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه‌ی مقاومت در پاسخ به جرائم بی‌شمار رژیم صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه از پاسخ دندان شکن به این رژیم سرکش، تحت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، اعلام می‌نماید جمهوری اسلامی ایران کاملا از موضع قوی و مطابق حقوق بین‌الملل هرگونه اشتباه محاسباتی در جنگ افروزی رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن را با تنبیه سخت‌تری پاسخ خواهد داد.

والله المستعان و علیه التکلان

ارسال نظرات