۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۵۴۸۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انتقام ایران از رژیم صهیونیستی هوشمندانه خواهد بود

انتقام ایران از رژیم صهیونیستی هوشمندانه خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، ما از اسرائیل انتقام می‌گیریم، گفت: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی هوشمندانه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلا بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر با اشاره به اینکه وداع با ماه مبارک رمضان سخت است، گفت: دوری از امام عصر (عج) سخت‌تر است.

وی اشاره به نوشته‌ای از فرزند سردار شهید زاهدی در فضای مجازی مبنی بر اینکه شهید زاهدی در ماه‌های غیراز ماه رمضان هر روز سه جزء قرآن تلاوت می‌کرد و در ماه رمضان سه روزی یک ختم قرآن داشت، افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی چنین شخصیتی را هدف و به شهادت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه یکی از دستاورد‌های پرداخت زکات فطره را حفظ جان دانست و اظهار داشت: برای انجام این عمل مستحبی علاوه بر اعضای خانواده در صورتیکه ابوی آنها به رحمت خدا رفته برای او نیز زکات بپردازند.

وی با بیان اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید ما از اسرائیل انتقام می‌گیریم، گفت: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی هوشمندانه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه سید حسن نصرالله معتقد است اگرتا پیش از این وقتی اسرائیل به مواضع سپاه حمله می‌کرد ایران پاسخ حمله اسرائیل را در کشور ثالث می‌داد، گفت: سید حسن نصرالله می‌فرماید، اینبار امام خامنه‌ای تصمیم قاطع گرفته است تا خود مستقیم پاسخ اسرائیل غاصب را بدهد.

به گفته وی رژیم صهیونیستی اسرائیل امروز در غزه و سوریه و اذنابش در سیستان و بلوچستان ظلم می‌کنند و مسلمانان را به شهادت می‌رسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره ادعای برخی شبکه‌های فارسی زبان معاند مبنی بر اینکه مردم ایران از شهادت سرداران سپاه خوشحال هستند تأکید کرد: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی پاسخ یاوه گویی‌های دشمن را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی از جیش الظلم به عنوان ضلع دیگر ظلم نام برد و با بیان اینکه این گروه تروریستی مدعی شده شهادت فرزندان نیروی انتظامی به دلیل این است که ولایت فقیه در ایران پایگاهی ندارد و نیروی انتظامی حافظ و عامل حاکمیت ولایت فقیه است، متذکر شد: ملت بزرگ و قهرمان ایران پاسخ این یاوه گویی گروه تروریستی جیش الظلم را با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه اعلام می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات