۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۵۴۵۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

راه شهیدان باید ادامه پیدا کند

راه شهیدان باید ادامه پیدا کند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: راه شهیدان، راه ساختن ایران اسلامی آباد، پیشرفته، همراه با ارتقای دینی، فرهنگی و عدالت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «عباس صالحی روزبهانی» اظهار داشت: حضور گسترده مردم در روز قدس و خروش خشم آنها عاملی برای تحقیر رژیم غاصب اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این رژیم اشغالگر اکنون در داخل با بحران و شکست روبرو شده است، افزود: حمله رژیم حیوان صفت اشغالگر در کشور سوریه گرچه برای ما شهادت سرداران رشید اسلام را در پی داشت اما اینگونه حرکات حکایت از شکست اسرائیل دارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به در و دیوار می زند تا خود را نجات دهد اما این رژیم در سراشیبی سقوط است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شهادت قله را خواند و خطاب به جوانان گفت: برای رسیدن به قله باید از دامنه کوه بالا رفت و رفتن از دامنه و رسیدن به قله نیازمند اخلاص، ایثار، فداکاری، ایمان، عمل صالح و خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: شهید «عباس صالحی روزبهانی» کسی بود که این مسیر را طی کرد و به مقام والای شهادت رسید و داشتن چنین جوانی را به شهر بروجرد و پدر مادر این شهید تبریک می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: آنچه از همه چیز بیشتر اهمیت دارد، ادامه دادن راه شهدا است.

وی با بیان اینکه راه شهیدان راه ساختن ایران اسلامی آباد و پیشرفته همراه با ارتقای دینی و فرهنگی و همراه با عدالت اجتماعی است، گفت: امید است که همه ما به وظیفه خود عمل کنیم تا آینده ای روشن برای استان و ایران اسلامی آباد بسازیم.

پیکر مطهر شهید عباس صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه روز شنبه در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: شهدا تشییع بروجرد
ارسال نظرات