۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۵۴۵۶۰
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

شاهد کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل ۱۰ سال گذشته بودیم

شاهد کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل ۱۰ سال گذشته بودیم
میراحمدی با بیان اینکه امسال با توجه به اتفاقات اخیر شاهد کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل ۱۰ سال گذشته بودیم، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به پارسال بیش از ۵۰ درصد افزایش داشت؛ در برخی از شهر‌ها شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی بودیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت و گویی بیان کرد: امسال با توجه به اتفاقات اخیر شاهد کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل ۱۰ سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه براساس گزارشی که از دستگاه‌های مسؤول جمع آوری کردیم میزان حضور مردم در برخی شهرها و مناطق افزایش ۱۰۰ درصدی را داشته است، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در تهران هم براساس این گزارش بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است. در مجموع در سراسر کشور بالای ۵۰ درصد افزایش حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را داشتیم.

میراحمدی با بیان اینکه در روز قدس هیچگونه رخداد امنیتی وجود نداشت و راهپیمایی روز قدس در امنیت کامل برگزار شد، افزود: حتی در سیستان و بلوچستان هم که اخیرا شاهد حوادثی بودیم راهپیمایی به خوبی برگزار شد و در راسک و چابهار هم شاهد برگزاری راهپیمایی پرشور مردم بودیم‌. در مجموع در سیستان و بلوچستان هم مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سال های گذشته افزایش داشت.

ارسال نظرات