۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۵۴۴۰۰

بیانیه مشترک جامعه الزهرا و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پاسداشت روز قدس

بیانیه مشترک جامعه الزهرا و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پاسداشت روز قدس
جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی از اقشار مختلف مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی از اقشار مختلف مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ | (آیه ۳۹ سوره حج)

امروز جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی یکی از بارزترین جنایات تاریخ بشریت است و حمله ددمنشانه به بیمارستان الشفاء غزه نشان از وجود خوی شیطانی در دل‌های حکام این رژیم نامشروع صهیونیستی است.

اکنون در سکوت شورای امنیت و مدعیان حقوق بشر در دنیا و دولت‌های غربی که همواره سیاست‌های شیطانی در قبال مسئله فلسطین داشته‌اند، شاهد فجیع‌ترین جنایات در نوار غزه و شهادت کودکان و زنان بی‌گناه هستیم‌.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظالم و مظلوم در جریان است. در یک سو رژیمی ظالم و ستم‌کار و در سوی دیگر ملتی مظلوم و ستم‌دیده قرار گرفته است.

تجاوزگری رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی بدان جا رسیده است که از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم‌ها، جنایت‌ها و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان‌ها و قتل مجروحان و تعدی به زنان بی‌پناه را مرتکب شود.

این رژیم اشغالگر و نامشروع، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین‌المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، رذالت و وحشی‌گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام را مالامال از کینه، نفرت و انتقام نموده است.

جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ومرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور؛ضمن اعلام هم‌دردی با امت‌های مسلمان و محور مقاومت به ویژه ملت قهرمان و مظلوم فلسطین، رفتار ددمنشانه و ضد حقوق بشری رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به منازل و مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین‌المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت ستم‌دیده و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات وحشیانه، جلوی تجاوزگری رژیم بی‌رحم صهیونیستی را بگیرند.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین آماده می‌شویم که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت همه جانبه دولت آمریکا و سکوت حکام مرتجع عربی، گستاخ‌تر از همیشه با هتک حرمت ماه مبارک رمضان و کشتار بی‌سابقه مردم غزه، جنایت دیگری علیه انسانیت مرتکب شده است.

بی‌شک تنها راه مقابله با استمرار این تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی، حضور آگاهانه امت‌های مسلمان و مردم بصیر ایران در راهپیمایی روز قدس و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

لذا از همه مردم آزادی‌خواه جهان، به‌ویژه امت مومن و روز‌دار ایران و طلاب حوزه‌های علمیه دعوت به عمل می‌آید تا در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین و محور مقاومت شرکت نمایند و بار دیگر طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی را سر داده و تجلی بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین، این پاره تن اسلام و قدس شریف باشند.

وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ | آیه ۴۰ سوره حج

 سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور

ارسال نظرات