۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۷۵۳۷۰۷

اجلاسیه بزرگ نماز در کاشان برگزار می‌شود

اجلاسیه بزرگ نماز در کاشان برگزار می‌شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر برگزاری دانش آموز محوری اجلاس نماز کاشان تأکید کرد و گفت: با مشورت اهل فن، فیلم و نماهنگ‌های مناسبی در این خصوص تهیه و منتشر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان گفت: حضور مفاخر شهرستان در نماز‌های جمعه و جماعت باید مورد توجه قرار گیرد تا زمینه الگو برداری نسل جدید از آنها فراهم شود.

وی افزود: مسابقاتی تحت عنوان مقاله نویسی با موضوعاتی مثل چرا نماز بخوانیم یا چرا به مساجد برویم در سطح دانش‌آموزان منطقه برگزار و برای کارمندان ادارات نیز مقاله نویسی با عنوان نماز با کیفیت اجرا شود.

به گفته وی گروه‌های سرود فعالی در منطقه حضور دارند که می‌توان از ظرفیت آنها برای اجرای سرود در مورد نماز استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر برگزاری دانش آموز محوری اجلاس نماز کاشان تأکید کرد و افزود: و با مشورت اهل فن، فیلم و نماهنگ‌های مناسبی در این خصوص تهیه و منتشر شود.

محمدشریف زارعی فرماندار کاشان نیز گفت: نشست‌های هماهنگی با نخبگان و مسؤولان به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس نماز در شهرستان کاشان انجام شود.

وی افزود: حضور نماینده ولی فقیه در کاشان برای اولین بار در نماز جماعت و مراسم صبحگاه بیش از ۲۵۰ مدرسه تاثیر بسیار خوبی در بین دانش آموزان و فضای مدارس داشته و در سطح کشور این اقدام بی‌سابقه است.

فرماندار کاشان و رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان ادامه داد: در برپایی اجلاس نماز از ظرفیت نیرو‌های توانمند فرهنگی و هنری شهرستان که از افتخارات منطقه هستند و در مقاطع مختلف توانسته اند ایده‌ها و برنامه‌های جذابی را برگزار کنند استفاده شود.

شریف زارعی بر ضرورت طرح نماز، مدرسه و مسجد به منظور حضور دانش آموزان در مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان مربوطه نهایت همکاری را با ستاد اقامه نماز داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات