۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۷۳۸

تحلیل آیت‌الله رجبی از عدم اقبال مردم به جریان اصلاحات

تحلیل آیت‌الله رجبی از عدم اقبال مردم به جریان اصلاحات
رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با قدردانی از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، گفت: اصلاح طلبان جهت‌گیری رأی مردم را جدی بگیرند و مسیر خود را اصلاح کنند و در تأمین اهداف اسلام و انقلاب بکوشند.

آیت‌الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی توطئه دشمنان در انتخابات اخیر گفت: بصیرت و وفاداری این ملت به اسلام، آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و راهنمایی‌های رهبری در این انتخابات به نمایش گذاشته شد؛ این صحنه‌ها در طول انقلاب زیاد به چشم خورده است که دشمنان خارجی، اعوان و مزدوران آن‌ها در داخل یا غافلان، نا آگاهان و جاهلان هنوز ملت ما را نشناخته‌اند و تصور می‌کنند که با سخنان یاوه آن‌ها ملت ما تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: ملت ما در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، معیشتی و حملات نظامی در دفاع مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و امام خود کوتاه نیامد و همواره پای نظام بود و همچنان خواهد بود؛ خطای محاسباتی و عدم شناخت و توجه دشمنان به مسائل معنوی و ارزشی موجب چنین تصور و توهم غلطی شده است که با ایجاد کمپین و امثال آن ملت را در صحنه مبارزه و برگزاری انتخاباتی شکوهمند خارج کنند.
 
وی برگزاری این انتخابات شکوهمند را باعث سنگین‌تر شدن مسئولیت منتخبان توصیف کرد و گفت: ملتی که به رغم همه توطئه‌ها، تبلیغات، القائات و مشکلاتی که وجود دارد این حماسه را آفریدند و بار این تکلیف را بر دوش منتخبان می‌گذارد که در پیاده کردن دستورات اسلام، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پیگیری مطالبات مردم تمام تلاش خود را به کار بندند.
 
آیت‌الله رجبی درباره نتیجه به دست آمده در جناح اصلاحات اظهار داشت: اصلاح طلبان خودشان می‌دانند که این انتخابات آزاد برگزار شد و زمینه برای همه جناح‌ها فراهم بود؛ آن‌ها نیز به میدان آمدند و تمام تلاش خود را به کار بستند؛ نتیجه این انتخابات نشان داد که ملت ما همچنان به اصول سابق خود پایبند هستند و کسانی که می‌خواهند در خدمت این مردم باشند باید به دور از سیاه‌نمایی و بدون زاویه گرفتن با ولایت در مسیر اسلام و انقلاب بکوشند.
 
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید بازنگری کنند و علت عدم اقبال مردم به خود را پیدا کنند؛ پس از آن که منصفانه و واقع‌بینانه این علت را پیدا کردند به جمع ملت بپیوندند و جهت‌گیری اصلی رأی مردم را جدی بگیرند؛ ما هم از خداوند متعال می‌خواهیم که این افراد را یاری کند تا پس از اصلاح اشتباه محاسباتی خود به مسیر انقلاب برگردند و تمام توان خود را در این مسیر به کار گیرند. امیدواریم چنین افرادی در پیشگاه خداوند متعال مأجور باشند.
ارسال نظرات