۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۲۵۹۹
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان:

انتخابات با نظم و انضباط از سوی عوامل اجرایی و نظارتی در حال برگزاری است

انتخابات با نظم و انضباط از سوی عوامل اجرایی و نظارتی در حال برگزاری است
سپهوند با بیان اینکه از طریق سامانه همه شعب اخذ رأی استان در حال کنترل است، گفت: انتخابات با نظم و انضباط از سوی عوامل اجرایی و نظارتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، تیمور سپهوند، امشب در جمع خبرنگاران گفت: از طریق سامانه همه شعب اخذ رأی استان در حال کنترل است، خوشبختانه انتخابات با نظم و انضباط از سوی عوامل اجرایی و نظارتی در حال برگزاری است. وی با بیان اینکه این امر قابل‌تقدیر است، افزود: لازم می‌دانم از همه عوامل نظارتی و اجرایی که کار را در سطح استان با یک مجموعه ۳۰ هزارنفری انجام می‌دهند تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های احراز هویت در همه شعب اخذ رأی مستقر شده است، گفت: تصور می‌کردیم که ممکن است با نواقص و مشکلاتی دراین‌رابطه مواجه شویم، اما خوشبختانه در اکثریت شعب اخذ رأی این دستگاه آنلاین و برخط بوده و این نکته بسیار خوب محسوب می‌شود.

سپهوند بیان کرد: البته یک سری شعب داشتیم که آفلاین بودند ولی اجازه ندادیم دقایقی اخذ رأی از مردم متوقف شود و کار به‌صورت آفلاین دنبال شد.

وی به امنیت کامل انتخابات در کل استان اشاره کرد و گفت: باتوجه ‌به بررسی‌های صورت‌گرفته، ثبات، آرامش و امنیت کامل در همه شعب اخذ رأی حاکم بود و این نتیجه اعمال نظم و انضباط توسط عزیزان ما در نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیجیان و… بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان اظهار کرد: همچنین شاهد حفظ نظم و انضباط از سوی مردم بودیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات