۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۵۲۵۶۳
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مردم ایران یکپارچه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند/ انتخابات نماد مشارکت و وحدت ملی است

مردم ایران یکپارچه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند/ انتخابات نماد مشارکت و وحدت ملی است
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات و حساس بودن مردم ایران نسبت به آینده و سرنوشت ایران اسلامی، گفت: مردم ایران یکپارچه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و دشمنان را ناامید می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز جمعه با حضور در پای صندوق رأی در جامعه مدرسین، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات را نماد مشارکت و وحدت ملی ایران اسلامی عنوان و بیان داشت: بحمدالله مردم ایران نسبت به آینده و سرنوشت خود حساس هستند و حضور پررنگی در انتخابات داشته و خواهند داشت.

وی افزود: مردم ایران یکپارچه پای انقلاب اسلامی خود ایستاده اند و همان گونه که شهدای ما پای این انقلاب ایستاده و جان خود را نثار شکل گیری و استمرار انقلاب کرده اند، مردم ایران نیز با حضور در انتخابات نقش خود را در شکوفایی انقلاب اسلامی ایفا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به پیام انتخابات مردم ایران و حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: پیام این حضور به دشمنان این است که اراده خداوند فوق اراده آنان است و ان شاءالله آنچه که آنان در ذهن داشته و اندیشیده اند، همه به اراده الهی نقش برآب خواهد شد.

ارسال نظرات